جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل با اشاره به بکارگیری ۴۰۰ دانش‌آموز در طرح هجرت سه، از بازسازی مدارس آمل در این طرح خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۳۸۲۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

 




 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رمضان رنجبر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ناحیه با هماهنگی امور بانوان فرمانداری, برنامه‌های مدونی نظیر دیدار با امام جمعه، به‌روزرسانی سایت‌های محلی با مضموم حجاب و عفاف با محوریت حلقه صالحین، برگزاری غرفه حجاب و عفاف در سه نقطه ژارک طلایی، امام‌زاده ابراهیم(ع) و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، برگزاری نشست‌هایی با این موضوع در سطح شهرستان و حوزه‌ها تدارک دیده است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده در کارزار جنگ نرم به دنبال تصرف مغز و تفکر جوانان جامعه ما هستند، افزود: حجاب به عنوان یک سرمایه ملی یک زن ایرانی است و دشمنان سعی دارند با ایجاد فراموشی بین زنان ما این گوهر ارزشمند را از بین ببرند.

 

رنجبر با اعلام اینکه در اجرای طرح هجرت 3 از دوازدهم تیر ماه سال‌جاری با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان در سطح همه مدارس آغاز شده است، افزود: این طرح به منظور به‌سازی، نوسازی و فضاسازی داخل مدارس با حضور دانش‌آموزان در حال اجرایی شدن است.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل با تاکید بر اینکه در این طرح 400 دانش‌آموز مشغول فعالیت هستند، افزود: از این تعداد 200 دانش‌آموز پسر و 200 دانش‌آموز دختر به کار گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: تاکنون 8 مدرسه از مجموع مدارس این شهرستان مورد به‌سازی و نوسازی قرار گرفته است.

 

رنجبر با اشاره به فعالیت و راه‌اندازی موسسه قرآنی عترت منتظران, افزود: این موسسه با همکاری نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آمل و مجموعه فرهنگی سپاه به منظور گستردگی فرهنگ قرآن در جوار حسینیه ثارالله(ع) سپاه آمل راه‌اندازی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این موسسه کلاس‌های ژیمناستیک، آموزش نماز، حدیث، رباتیک در سه بخش کودکان چهار و پنج ساله، پیش‌دبستانی و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها