خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان در جمع اعضای ستاد یادواره شهدای زن با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: هرکس عمل صالح انحام دهد چه زن و چه مرد درحالیکه با بینش و گرایش و اندیشه ایمانی آن کار را انجام می دهد،خداوند متعال به او حیات طیبه عطا می کند.
کد خبر: ۸۵۴۳۸۱۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام کوثری امام جمعه شهرستان در جمع اعضای ستاد یادواره شهدای زن با اشاره به آیات قرآن  کریم گفت : هرکس عمل صالح انحام دهد چه زن و چه مرد درحالیکه با بینش و گرایش و اندیشه ایمانی آن کار را انجام می دهد،خداوند متعال به او حیات طیبه عطا می کند.

کوثری افزود: شهدای زن و مرد ما بهترین عمل صالح را انجام دادند و مهمترین عمل آنها داد و ستد با پروردگار عالم است و نتیجه آن رسیدن به حیات طیبه است.

امام جمعه شیروان با طرح این سوال که ما از زندگی شهدا چه بهره ای برده ایم گفت: انسانی که حتی از سایه درختان نیز استفاده می کند آیا توانسته از سایه پربرکت این انسان های پاک بهره مند شود و ببیند چقدر لذت بخش است.

کوثری گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به فرهنگ ایثار و شهادت داریم،فرهنگی که سبب شد شهدا بروند تا انسانیت، اسلام و عفاف و حجاب بماند.

وی با بیان اینکه شیروان ظرفیت عظیمی دارد گفت: شما مردم و مسئولینی هستید که کنگره بزرگداشت 7 سردار و 631 شهید و شهدای گمنام شهرستان را به زیبایی هر چه تمام تر برگزار کردید و این برنامه ها راهی برای مقابله با فرهنگ های مخرب دشمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها