خبرهای داغ:
سرهنگ شجاع مشاور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در جمع مسئولین اجرایی شهرستان شیروان و اعضای ستاد یادواره شهدای زن شهرستان با بیان اینکه هرچه داریم از شهدا داریم و خداوند قدرتی به شهدا عطا کرده که تمام نشدنی است گفت: به واسطه 7 هزار شهیده زن در کشور ما خواهران نباید راه را گم کنند.
کد خبر: ۸۵۴۳۸۱۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شجاع، مشاور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در جمع مسئولین اجرایی شهرستان شیروان و اعضای ستاد یادواره شهدای زن شهرستان با بیان اینکه هرچه داریم از شهدا داریم و خداوند قدرتی به شهدا عطا کرده که تمام نشدنی است گفت: به واسطه 7 هزار شهیده زن در کشور ما خواهران نباید راه را گم کنند.

وی افزود: یادواره شهدای زنی که بناست در شیروان برگزار شود در سطح کنگره است و مقدمه ای برای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای زن استان در سال 95 خواهد بود.

شجاع با بیان اینکه زنان ایثارگر کشور ما در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و بیش از 5 هزار جانباز زن داریم گفت: حتی در خطوط مقدم نبرد نیز زنانی بودند که حضور فعال داشتند و در این کنگره باید از زنان ایثارگر نیز تجلیل شود. 

مشاور فرماندهی سپاه جوادالائمه در ادامه افزود:زنده بودن ما هم با شهدا است ،ما در فضای اقتصادی آنقدر غرق شده بودیم که حضور شهدای غواص سبب زنده شدن دوباره ما شد.

دکتر عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک میلاد مقام معظم رهبری گفت: اگر امروز ما در عرصه های دیپلماتیک به پیروزی هایی دست پیدا می کنیم به دلیل رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و رهنمودها و راهنمایی های پدرانه ایشان است.

عزیزی افزود: وی ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه کمک در یادواره شهدای زن گفت: به حول و قوه الهی در شیروان وحدت و همدلی بین مسئولین هست و به وضوح دیده می شود و این یادواره شهدا نیز حرکتی فرهنگی در راستای تحکیم همدلی و وحدت مردم و مسئولین خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها