خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه:

ماموریت های بسیج باید بر ریل برنامه های صالحین حرکت کند

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: ماموریت هایبسیج باید بر ریل برنامه های صالحین حرکت کند و هدف این امر مسجدی شدن متربیان جوان و نوجوان در حلقه ها است.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۷۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، قاسمی در نشست مودت که با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج برگزارشد، اظهارداشت: دین اسلام همواره بر مودت و دوستی تاکید داشته است و این حرکت یک ریشه و پشتوانه دینی و اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه نشست مودت با هدف انس و الفت بین فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت با خانواده ها به عنوان پشتیبانان جامعه بسیجی برگزار می شود، افزود: تقویت روحیه نشاط و معنویت در خانواده بزرگ بسیج و ترویج فرهنگ علوی در بین خانواده های بسیجیان از دیگر اهداف این نشست است.

وی خطاب به سرگروه های صالحین گفت: ماموریت های بسیج باید در ریل برنامه های صالحین حرکت کند و هدف این امر مسجدی شدن متربیان جوان و نوجوان در حلقه ها و تربیت سرباز ولایت از نوع ولایت مداراست.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه تاکید کرد: مربیان و سرگروه های صالحین باید هر چه بهتر منویات امام خامنه ای(حفظه الله) را اجرا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها