خبرهای داغ:
محمدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن از آغاز اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۴۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از اصفهان، علی فتحیان در تشریح اردوهای جهادی ویژه دانشجویی اظهار کرد: این طرح به مدت یک هفته به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه طی برگزاری جلسات مختلف مکان‌های مورد نیاز جهت برگزاری این طرح بررسی و مشخص شده است، افزود: مکان‌یابی و شناسایی مکان مورد نیاز جهت برگزاری طرح صورت گرفته و ثبت‌نام یک گروه جهادی در دانشگاه آزاد واحد داران انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن تصریح کرد: این گروه متشکل از 15 نفر به چند روستای شهرستان فریدن اعزام می‌شوند و به انجام امور عمرانی و فرهنگی می‌پردازند.

فتحیان در ادامه با ابراز تأسف از فرسودگی بسیار زیاد تعدادی از مدارس روستایی و شهری فریدن، متذکر شد: بسیاری از مدارس شهرستان از فرسودگی بسیار زیادی برخوردار هستند و نیاز به بازسازی و بهسازی دارند و مقرر شد این برنامه در قالب اردوهای جهادی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: گروهی متشکل از خواهران هنرستانی در قالب اردوهای جهادی دانش‌آموزی به چند مدرسه سطح شهر و تعدادی روستای شهرستان اعزام شده و به زیباسازی مدارس می‌پردازند که شروع این طرح از مدرسه امام خمینی(ره) شهرداران است.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها