خبرهای داغ:
استکبارستیزی جزء اصول اولیه انقلاب اسلامی ایران است و ما در هیچ شرایطی از اصول خود دست بردار نیستیم و توافق هسته ای به منزله این نیست که ما با استکبار کنار آمده یا دشمنی های آمریکا را نادیده می گیریم.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۴۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات الحدید و مسئولین ادارات شهرستان شاهرود که در سالن همایش های 9 دی سپاه شاهرود برگزار شد در سخنانی با تقدیر از حضور فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات و مسئولین با بیان اینکه بسیج امروز در همه امور نظام در خدمت مردم و مسئولین است اظهار کرد: امروز بسیج به عنوان بدنه فعال کشور در جهت تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهد کرد و در خدمت مردم و مسئولین است.

وی با اشاره به بسیج مدیران و اهمیت آن خاطر نشان کرد: پایگاه بسیج مدیران شهرستان مرکز مدیریت راهبردی شهرستان در قالب مکتب و تفکر بسیج که برگرفته و از اسلام ناب و انقلاب است باید با جدیت به فعالیت خود ادامه دهد.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: ما انتظار داریم پایگاه بسیج مدیران مانند گذشته بتواند به وظایف و مسئولیت های مهم خود جامعه عمل بپوشاند و بتواند در راستای تحقق فرهنگ بسیج در جامعه گام بردارد.

وی با اشاره به اجلاسیه شهدا و تقدیر از حضور ادارات در صحنه گفت: با کمک شما عزیزان توانستیم اجلاسیه ای فاخر برای شهدا برگزار نماییم و کمک و تلاش شما عزیزان را اجر می نهیم و از خدا برای شما توفیق آرزو می کنیم.

دامغانی با اشاره به موضوع هسته ای و توافق انجام شده اظهار کرد: ما گوش به فرمان ولایت هستیم و با توجه به مواضع و گفتمان ایشان قدم برمیداریم و باید دقت کنیم که دشمن ما شیاد است و باید مراقب توطئه های او باشیم.

وی با تشکر از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور با اشاره به سخنان رهبر انقلاب بر حفظ هوشیاری و اتحاد تاکید کرد و افزود: وحدت و همدلی ملی می تواند ما را در ادامه راه موفق نماید و باید با دقت در این توافق نگریسته و با واقع بینی و حساسیت آن را واکاوی نماییم.

فرمانده سپاه شاهرود تاکید کرد: توافق هسته ای باید منطبق با خطوط قرمز نظام که رهبری فرزانه انقلاب مشخص کرده اند باشد و بر این اصول باید ایستاد.

وی با بیان اینکه آمریکا همچنان شیطان بزرگ است، گفت: استکبارستیزی جزء اصول اولیه انقلاب اسلامی است و ما در هیچ شرایطی از اصول خود دست بردار نیستیم و توافق هسته ای به منزله این نیست که ما با استکبار کنار آمده یا دشمنی های آمریکا را نادیده می گیریم.

دامغانی افزود: رهبر انقلاب بر این نکته تاکید دارند که سیاست ما نسبت به استکبار و آمریکا تغییر ناپذیر است و ما باید به دنبال وحدت در جامعه و حرکت در مسیر رشد و تعالی کشور و ایستادن در مقابل مستکبران باشیم و از این خطوط عدول نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها