خبرهای داغ:
استاندار همدان خبر داد

رويکرد مثبت گردشگران به استان همدان

استاندار همدان با اشاره به رويکرد مثبت گردشگران به استان همدان گفت: بايد زيرساختهاي لازم براي گردشگرپذيري استان افزايش يابد تا ميزباني از گردشگران در همدان به شايستگي انجام شود.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۳۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ناصر نيکبخت امروز در جلسه اي با مدير و سرمايه گذار شرکت عصر طلايي هگمتانه اظهار داشت: زمينه سرمايه گذاري بخش خصوصي در گردشگري همدان به عنوان اولويت توسعه استان، فراهم است و مديران استان بيشترين همراهي را با سرمايه گذاران براي توسعه استان دارند.

وي با تقدير و تشکر از تلاش همه مديران مرتبط و فعالان گردشگري استان در پذيرايي از ميهمانان تعطيلات عيد فطر، افزود: رويکرد گردشگران به استان همدان مثبت شده است و به همين دليل بايد زيرساختهاي لازم براي گردشگرپذيري استان افزايش يابد تا ميزباني از گردشگران در همدان به شايستگي انجام شود.

استاندار همدان اظهار داشت: در تمامي پروژه هاي همدان اولويت استخدام بايد با جوانان استان باشد زيرا تلاش ما اين است که جوانان همداني مشغول کار شوند و در پروژه ها نيروهاي همداني جذب شوند و پيمانکاران نيز همه نيروها را بيمه کنند.

نيکبخت با تشريح اقدامات انجام شده براي تسهيل سرمايه گذاري در استان، بيان داشت: مديران در ارتباط با سرمايه گذاري تا نهايت امکان قوانين را به نفع مردم تفسير کنند تا روند نزولي نرخ بيکاري در همدان، تشديد شده و تداوم يابد.

در اين جلسه آخرين وضعيت سرمايه گذاري شرکت عصر طلايي هگمتانه با حضور معاون عمراني استاندار ، شهردار و ديگر مديران مرتبط بررسي شد و استاندار براي تسريع در طرح، دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات