خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان از اجرای 250 طرح عملیاتی به صورت تخصصی و موضوعی برای دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۱۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات مواد مخدر در تعطیلات عید سعید فطر در محورهای مواصلاتی استان همدان اظهار داشت: به لحاظ گستردگی تور انتظامی و امنیتی پلیس استان همدان واحد ایست و بازرسی در 23 محور به صورت مقطعی و متناوب توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان استقرار یافته است.

وی افزود: در این راستا در دو عملیات مجزا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان موفق به کشف بیش از 135 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: در یکی از عملیات‌ها موفق به کشف 125 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون شدیم که با شناسایی عامل قاچاق خودرو توقیف و بعد از دستگیری، راننده به همراه تشکیل به مراجع قضایی برای رسیدگی به جرم محرز شده ارسال شد.

وی گفت: همچنین در یک عملیات بازرسی دیگر نیز از یک دستگاه خودروی سواری که در حال انتقال 10 کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه به خودروی دیگری بود، کشف شد.

مهدیان‌نسب بیان کرد: در این ماموریت‌ها یک دستگاه کامیون، دو دستگاه خودروی سواری و سه دستگاه خوروی دیگر توقیف و هفت نفر از عاملان قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک تن و 305 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش کشفیات گزارش شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: از ابتدای امسال تاکنون 250 طرح عملیاتی به صورت تخصصی و موضوعی برای دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر اجرا شده است و در این زمینه پلیس با برخورد قاطع با هر گونه خرید و فروش مواد مخدر مبارزه می‌کند و اجازه فعالیت به قاچاقچیان نمی‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات