در زمانی که اسرائیل با آل‌سعود نقشه آمریکایی اسرائیلی را در یمن اجرامی کند حضور خبرنگاران در عرصه‌ها و فعالیت خبرگزاری‌ها می‌تواند با انکاس زیبا و ایثارگرانه راه نجات را برای مظلومان هموارکند
کد خبر: ۸۵۴۳۵۷۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶



 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی ‌اظهار داشت: از 120 سال گذشته شبکه‌های خبری همواره در اختیار صهیونیسم جهانی بود. اندیشمندان دولت یهود بر این باور بودند ‌باید آن‌چنان تسلط خبری در جهان داشته باشیم که مردم آنچه را که ما می خواهیم، بشنوند و باور کنند. شبکه‌های خارجی به‌دنبال ایجاد جهل، فساد و نوکری استکبار در سراسر جهان هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: امروز استکبار و صهیونیسم با هم هماهنگ شده و اسلام ستیزی و ایران هراسی را در جهان دنبال می‌کنند، اما در عین‌حال تمام فعالیت‌های رسانه‌ای استکبار شاهدیم که جمهوری اسلامی ایران نیز با ایجاد شبکه‌های مختلف، مطبوعات و خبرگزاری‌های ایرانی و اسلامی توانسته نقشه‌های شوم صهیونیست‌ها را نقش برآب کند.

بابایی ضمن اشاره به فعالیت خبرگزاریها به‌عنوان یک رسانه ارزشی و انقلابی در سطح منطقه و فرامنطقه گفت: خبرگزاری های ارزشی امروز در کنار دیگر خبرگزاری‌ها توانسته جبهه بزرگ خبری را ایجاد کند، و باید منشاء گسترش عدالت خبری باشد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: اکنون اسرائیل با همدست شدن با آل‌سعود نقشه آمریکایی اسرائیلی خود را در یمن اجرا می‌کند و بدون هیچ هراسی مردان، زنان و کودکان مسلمان یمن را قتل عام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این میان حضور خبرنگاران در عرصه‌ها و فعالیت خبرگزاری‌ها می‌توانند با انکاس زیبا و ایثارگرانه خود راه نجات را برای مظلومان هموار کنند. وظیفه انسانی ماست که مظلومان بحرین را یاری کنیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: دشمن همواره تلاش کرد مردم ما را از ولایت فقیه و از اسلام ناب محمدی دور کند اما جمهوری اسلامی ایران با مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری و یکپارچگی مردم با بصیرت و حضور رسانه‌های اسلامی، توانستند توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها