فرمانده سپاه ناحیه مه ولات با بیان اینکه حجاب، برای زن ایجاد مصونیت می کند نه محدودیت، اظهار کرد: حجاب و عفاف مایه حفظ کرامت انسانی زن است.
کد خبر: ۸۵۴۳۵۶۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

سرهنگ پاسدار مکاری مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر رعایت حجاب اظهار کرد: حجاب و پوشش زنان در همه ادیان الهی و بویژه در دین مبین اسلام از جایگاه والایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: حجاب حفاظی است که در سایه آن زن احساس امنیت و آرامش می کند و سپری است که می تواند زن را از تیر نگاههای آلوده و از هرگونه ذلت و تحقیر در امان نگه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات با بیان اینکه حجاب، برای زن ایجاد مصونیت می کند و نه محدودیت، اظهار کرد: حجاب و عفاف مایه حفظ کرامت انسانی زن است.

سرهنگ مکاری مقدم با اشاره به نقش تعیین کننده عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده اظهار کرد: تاثیر عفاف و حجاب و پاکدامنی در حفظ و تحکیم بنیان خانواده یک اصل مسلم است و می تواند یک خانواده را در برابر تهدید ها و مظاهر بی اخلاقی مصونیت بخشد.

وی به تهاجم فرهنگی دشمن در حوزه حجاب و عفاف اشاره و تصریح کرد: دشمنان با ترویج بی حجابی، بی بندو باری، فساد اخلاقی و فحشا در بین جوانان خواستار فروپاشی بنیان خانواده، ایجاد بحران هویت و پوچی در جوامع مسلمان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات خاطرنشان کرد: بانوان مسلمان ایرانی می توانند با رعایت حجاب و عفاف نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها