سومین جلسه ی راهبردی بسیج تحت عنوان شورای بسیج شهرستان،با حضور هیئت رئیسه مجمع و مسئولین شوراهای اقشاردر خصوص عملکرد سه ماهه اول سال 94 برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۴۳۵۵۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

 



        خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه بابلسر سومین جلسه ی راهبردی بسیج تحت عنوان شورای بسیج شهرستان،با حضور هیئت رئیسه مجمع و شورا  و مسئولین شوراهای اقشار،مسئولین کارگروههای موضوعی و تخصصی 94 با عنوان تعامل با نخبگان جامعه و ارئه گزارش عملکرد سه ماهه اول سال 94 از سوی دبیرخانه ی مجمع برگزار گردید.

سید علی سیدی مسئول بسیج اقشار شهرستان بابلسر گفت دراین جلسه که سرهنگ ندافی مسئول راهبردی سپاه کربلا حضور داشت مقرر شد، مسئولین شورای اقشاری با توجه به اهمیت اتاق فکر درکانونها و استفاده از صاحب نظران و اندیشمندان و فرهیختگان جامعه، نسبت به جابجایی اعضاء در صورت عدم همکاری اقدام نمایند.

در این جلسه همچنین مقرر شد مدیران کانونها موظفند با انجام انتخابات در شوراهای اقشار   هیئت رئیسه خود را به دبیرخانه ی شورا مجمع معرفی نمایتد.

سیدی افزود شورای بسیج تصمیم گرفته که کارگروههای تخصصی با گزراش جلسات در سال 94 یکی از مشکلات اساسی را در کمیسیونهای مربوطه مطرح و نتایج حاصله  را به دبیرخانه جهت طرح و تصویب در مجمع آماده سازی نمایند.

 لازم به ذکر است که این شورا هشت کار گروه با عنوان(فرهنگی-اجتماعی-اقتصادی-تربیتی -سلامت- بانوان-دفاعی-علمی) در حال اجرا دارد که در سال 94 باید مجموعا 48 جلسه ی موضوعی و دو مجمع عالی شهرستانی برگزار نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها