برگزاری کلاس پایا نی اخلاق ویژه ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه گلوگاه

جلسه پایانی کلاس اخلاق ویژه ماه مبارک رمضان با موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر در نماز خانه شهدای گمنام سپاه ناحیه گلوگاه بر گزارگردید.
کد خبر: ۸۵۴۳۵۱۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه حجت الاسلام محسنی در آخرین جلسه کلاس اخلاق ویژه مـــاه مبارک رمضان که در نماز خانه شهدای گمنام سپاه  گلوگاه و با حضور کارکنان پایور و وظیفه برگزار گردید با اشاره به بعضی از آثارعدم انجام امربه معروف و نهی از منکر گفت:عـــــــدم اجرای امربه معروف و نهی منکرباعث می شودعذاب شوم برآن قوم نازل خواهد شد  گره هایی  بر زندگی مردم می افتد که تا مدتهای طولانی باز نخواهد شد  خوبان  به همراه بدان عذاب خواهند شد  و چون با گناهکاران سازش کردند  درعذاب آنهاشریک خواهند شد پس از عواقب بد ترک این فریضه بزرگ الهی بترسید.خوبان چون امر به معروف نکردند و با بدان حتی در قلب خود غضب نکردند پس مثل آنها درعذاب الهی گرفتار خواهند شد.

محسنی ادامه داد: امر به معروف و نهی ازمنکر یک نظارت عمومی و همگانی است که همه باید در آن دخیل باشند. یکی از وظایف یک مسلمان و یک مومن که دریک جامعه اسلامی زندگی میکند عمل به این واجب الهی است برای اینکه این جامعه سرزنده و پویا باشد نباید این دو امر الهی ترک شود . نباید درمقابل گناهی که انجام می شود ساکت بود ما همه مسئولیت داریم در مقابل گناهی که در جامعه صورت می گیرد عواقب بد گناهان از جمـــــله بی حجابی وبدحجابی و مفاسد موجوددر جامعه گریبان همه را میگیرد.

استاد حوزه ودانشگاه افزود:متاسفانه امروز در بعضی از خانواده ها داشتن حجاب مساوی با عقب ماندگی و اُمل بودن است. داشتن دوست پسر برای دختران  و همچنین داشتن دوست دختر برای پسران افتخار است واین برای یک جامعه اسلامی باعث ننگ است وآفتی است که گریبانگیر همه خواهد شد پس سعی کنیم با اجرای این امر مهم عذاب الهی را از جامعه اسلامی خود دور نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها