دیدار دانشجویان بسیجی قروه با خانواده شهدای این شهرستان

جمعی از دانشجویان بسیجی شهرستان قروه به همراه مسئولین بسیج دانشجویی استان با خانواده دو شهید این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۴۳۴۴۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئولین بسیج دانشجویی استان به همراه حجت الاسلام بیابانی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان, میهمی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد قروه, مسئول بسج دانشجویی قروه و جمعی از دانشجویان بسیجی از خانواده دو شهید اسماعیل کرمی و ذبیح الله ملاولی که خانواده دو تن از دانشجویان دانشگاه آزاد قروه نیز هستند دیدار کردند.

علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در این دیدار گفت: شهدا با فدا کردن جان خود در راه دفاع از شرافت, عزت و خاک این مرز و بوم, جلوی تجاوز دشمن ایستادند و آزادی و امنیت امروز را مدیون دلاورمردی های آنان هستیم.

وی با بیان اینکه خدمتی که شهدا, جانبازان , ایثارگران و رزمندگان به میهن اسلامی داشتند با هیچ چیز قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: ایثارگری و جانفشانی شهدا و جانبازان تنها با پاداش خداوند متعال پاسخگو خواهد بود و در این دنیا هیچ چیزی نمی تواند ارج و منزلت شهدا را جبران نماید زیرا آنها با خدای خود معامله کردند.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری های خانواده معظم شهیدان گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

محمدپناه یادآور شد: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف‌ناپذیر است و تکریم شهدا و خانواده‌های آنان باید سرلوحه نسل امروز باشد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات