خبرهای داغ:
شاه امیریان
خبرگزاری بسیج: دانشجویان بسیجی استان فارس به همت بسیج دانشجویی این استان به دوره طرح ولایت کشوری اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۴۳۴۳۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، تعداد 80 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان فارس جهت شرکت در دوه طرح ولایت کشوری به تهران اعزام شدند.

حجت الاسلام مجتبی ایوب زاده مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه این اعزام در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه دوه طرح ولایت کشوری از 29 تیرماه سال جاری به مدت 45 روز در تهران برگزار می شود اظهار داشت: بسیج دانشجویی استان فارس تعداد 80 دانشجوی بسیجی خواهر و برادر به این دوره اعزام کرده است که محل برگزاری دوره به تفکیک خواهر و برادر در مکان های از پیش تعیین شده است.

وی، آشنایی با مبانی اندیشه ناب اسلامی و تقویت روحیه دفاع از اصول ارزش های اسلامی و آشنایی بیشتر دانشجویان با سیره نظری و عملی ائمه معصومین(س) در بعد اخلاقی و تربیتی را از اهداف دوره طرح ولایت کشوری برشمرد و افزود: آشنایی بیشتر دانشجویان با تهاجم فرهنگی دشمن وآگاهی از توطئه ها و دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی نظام و آشنایی دانشجویان با رسالت، اهداف و ماموریت های بسیج دانشجویی از دیگر اهداف این دوره است.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجوی استان فارس با تاکید بر ایجاد زمینه مناسب برای گسترش مباحث معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و تربیتی در مراکز آموزش عالی، ایجاد انگیزه درونی در بین دانشجویان با تقویت روحیه معنوی آنان خاطرنشان کرد: دوره طرح ولایت می تواند حساسیت بیشتری را در بین دانشجویان نسبت به تهدید نرم ایجاد کند.

ایوب زاده اضافه کرد: با توجه به اهمیت دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی و در جهت کیفیت بخشی به امر گزینش داوطلبان برای استفاده بهینه از توانمندی های جمعی و فردی کمیته ای را در ناحیه بسیج دانشجویی فارس تشکیل دادیم.

وی با اشاره به طرح صالحین دانشجویی بیان داشت: با توجه به نظام تربیتی بسیج دانشجویی، دانش آموختگان طرح ولایت به عنوان سرگروه حلقه های صالحین دانشجویی به ایفای نقش آموزشی و تربیتی می پردازند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار