رئیس نظام مهندسی ساختمان همدان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در یکم و دوم مرداد ماه سال جاری در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۳۴۰۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر متینی‌فرد اظهار داشت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماری تجربی در رشته‌های هفت‌گانه مهندسی شامل عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی، ترافیک، نقشه‌برداری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 2618 مرد و 625 زن برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده‌اند و طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برای ورود به حرفه مهندسی و دریافت پروانه اشتغال با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس نظام مهندسی ساختمان همدان به رشته تحصیلی داوطلبان نیز اشاره کرد و گفت: فارغ التحصیلان هفته رشته اصلی عمران، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در بخش‌های طراحی، نظارت و اجرا آزمون می‌دهند.

متینی فرد به شرایط حضور در جلسه آزمون نیز اشاره و اظهار کرد: همراه داشتن کارت عضویت و کارت ورود به جلسه برای داوطلبان الزامی است، داوطلبان می‌توانند کارت ورود به آزمون را از تاریخ از طریق سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.inbr.ir دریافت کنند.

وی افزود: ‌ محل برگزاری آزمون‌ها برای مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی واقع در شهرک شهید مدنی(حسن‌آباد) برگزار می‌شود.

رئیس نظام مهندسی همدان با بیان اینکه داوطلبان باید یک ساعت قبل از آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشند، گفت: آزمون به صورت کتاب باز برگزار شده و شرکت‌کنندگانی که حد نصاب تعیین شده در داخل دفترچه‌ها را کسب کنند قبول می‌شوند.

متینی فرد در پایان از تلاش‌های بی‌دریغ اداره کل راه و شهرسازی استان همدان برای برگزاری این آزمون‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات