رییس اداره بهزیستی مهریز گفت: در حال حاضر دو هزار و 149 نفر از اقشار مختلف مردم از خدمات مختلف این اداره در طول سال استفاده می کنند.
کد خبر: ۸۵۴۳۲۰۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش  خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: علیرضا علیزاده افزود: حوزه های خدمات رسانی افراد زیر پوشش در بخش های مختلف اجتماعی، پیشگیری، فرهنگی و سایر موارد مورد نیاز است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته در بخش مسکن افراد زیر پوشش نیز پروژه 36 واحد شهرک موحدین مهریز واگذاره شده و همچنین پروژه 30 واحدی شهرک شهید باهنر نیز در دست اقدام است.

رییس اداره بهزیستی مهریز گفت: هم اکنون 18 مهد کودک و روستا مهد با 500 کودک در شهر و مناطق روستایی مهریز فعال هستند که در این مدت 90 میلیون کمک هزینه آموزشی به آنها پرداخت شده است.

علیزاده گفت: یک هزار و 200 معلول زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان مهریز هستند و 10 مرکز ارائه خدمات به آنها و سالمندان فعالیت دارند.

وی افزود: در مرکز شبانه روزی سالمندان نشاط شهرستان مهریز افزون بر 10 سالمند از سراسر استان یزد پذیرش و در طول سال از خدمات رفاهی، فرهنگی، پزشکی و غیره آن استفاده می کنند.

این مسئول اظهار داشت: در حوزه مهم پیشگیری اداره بهزیستی مهریز در یکسال گذشته افزون بر شش هزار نفر از خدمات مختلف آن استفاده کرده اند و این فعالیت ها با قوت ادامه دارد.

علیزاده گفت: حوزه مشارکت های مردم بهزیستی از بخش های مهم این اداره است که در این مدت افزن بر یک میلیارد ریال فقط کمک هزینه اشتغال به افراد زیر پوشش پرداخت شده است .

وی اظهار داشت: همکاری مردم و مسئولان با اداره بهزیستی خوب است و این تعامل موجب تسریع در امور به افراد زیر پوشش شده است .

ارسال نظرات