آخرین جزئیات حادثه سیل محور کرج- چالوس

شمار کشته‌شدگان حادثه سیل در محور کرج - چالوس به ۶ تن رسید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: تعداد کشته‌شدگان حادثه سیل در محور کرج چالوس به 6 نفر افزایش یافت و 4 نفر از این افراد خانم و 2 نفر دیگر آقا بودند.
کد خبر: ۸۵۴۳۱۷۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، احسان نصیری با اشاره به اینکه حادثه سیل شب گذشته در منطقه سیجان واقع در محور کرج- چالوس به وقوع پیوست اظهارداشت: متاسفانه ۶ نفر از هموطنان در سیل محور کرج - چالوس جان خودشان را از دست دادند که  4 نفر از کشته شدگان خانم و 2 نفر دیگر آقا بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: عوامل امدادی همچنان در محل حادثه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش نیروهای امدادی در این منطقه ادامه دارد و امید است تعداد کشته‌شدگان افزایش پیدا نکند.
 همچنین هیربد معصومی معاون عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه حادثه سیل شب گذشته در منطقه سیجان واقع در محور کرج- چالوس به وقوع پیوست، اظهار داشت: به سبب تاریکی هوا و قطعی برق در آن منطقه امکان تخمین خسارات وجود نداشت.

وی با بیان اینکه واحدهای امداد و نجات در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: ساعت یک بامداد امروز جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز بر اساس دستور استاندار البرز تشکیل شد.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه اعضای ستاد شبانه به محل جلسه آمدند، خاطرنشان کرد: عوامل امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات اولیه امدادی به خوبی لحاظ شد.

وی اشاره کرد : روستای سیجان بیشترین آسیب را در اثر وقوع سیل متحمل شده است.

معصومی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان شهید مدنی و باهنر منتقل شدند، گفت: 40 خودرو در این حادثه دچار آسیب شدند.

وی با تاکید کرد: به سبب تاریکی هوا و قطعی برق تا کنون مشخص نشده در خودروهای آسیبی افرادی وجود داشته است یا نه و آمار نهایی از میزان تلقات و خسارات وارده ‌امروز مشخص و اعلام می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها