مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۸۰ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در این استان وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۴۳۱۴۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

اسحاق غلامپور در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود:این استان ۶ دهم درصد بیمه شدگان کشور را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: بیش از 90 هزار بیمه شده به صورت ماهانه در بیمارستان ها، مراکز، پلی کلینیک و ده کلینیک های تخصصی و درمانی این نهاد عمومی در استان خدمات رایگان مستقیم دریافت می کنند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این میزان خدمات مستقیم علاوه بر پرداخت هزینه های درمانی بیمه شدگان که بر اساس اسناد پزشکی با مراکز و بیمارستان های مختلف کشور طرف قرارداد هستند.

غلامپور تصریح کرد: سال گذشته در همین راستا بیش از 70میلیارد تومان بابت هزینه های درمانی بیمه شدگان به 350 مرکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی استان پرداخت شد.

وی ادامه داد: با احتساب هزینه خرید تجهیزات و خدمات پزشکی این میزان به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان نیز افزایش یافت.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اعتبار پیش بینی شده برای بخش درمان تامین اجتماعی این استان را در سالجاری 81 میلیارد تومان عنوان و اظهارکرد: در مجموع با فعالیتهای عمرانی و تجهیزات پزشکی به ۱۱۵ میلیارد تومان خواهد رسید.

خدمات دهی به بیش از 800 بیمار خاص از سوی تأمین اجتماعی

غلامپور اضافه کرد: خدمات رایگان و مستقیم به بیش از 800 بیمار خاص شامل هموفیلی، ام اس، تلاسمی و سرطانی در این استان ارائه می شود و این بیماران همچنین دارای دفترچه های ویژه 45برگی است.

وی با اشاره به اجرای طرح نوبت دهی تلفنی و عادلانه برای تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراکز و کلینیک های تخصصی تامین اجتماعی استان عنوان کرد: با نظارت ها و نظرسنجی های انجام شده این مهم توانسته برخی مشکلات گذشته را حذف کند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج تنها بیمارستان تأمین اجتماعی در این استان است، بیان کرد: در این بیمارستان ۱۵۰ نفر مشغول خدمت به مردم استان هستند و در آینده نزدیک درمانگاه تخصصی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

غلامپور افزود: روزانه به حدود ۳۰۰۰بیمار در مراکز سرپایی تأمین اجتماعی استان خدمات ارائه می شود.

وی اضافه کرد: با ۳۵۰ مرکز درمانی در استان طرف قرار داد هستیم که روزانه ۶۵۰۰ نفر مراجعه کننده به این مراکز در بخش بستری و سرپایی داریم.

ارسال نظرات