امام جمعه مهریز در خطبه های نماز عید فطر+ تصویر

مردم و مسئولان منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانند/ رابطه ما با دنیای استکبار آشتی ناپذیر است

امام جمعه مهریز گفت: همه مردم و مسئولان با همواره منویات مقام معظم رهبری را در مباحث مختلف داخلی و خارجی فصل الخطاب خویش قرار دارند که اطاعت از معظم له همان راه اصلی عزت و اقتدار است.
کد خبر: ۸۵۴۲۹۴۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نماز عید سعید فطر امروز این شهر گفت: همانطوری که امام راحل عظیم الشان(ره) بارها تاکید داشتند رابطه ما با آمریکا، رابطه گرگ و میش است و آشتی ناپذیر می باشد.
وی به سخنان شهید مظلوم آیت الله شهید بهشتی(ره) اشاره کرد که فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
امام جمعه مهریز گفت: بر مسئولان اجرایی کشور است تا همواره خط راستین بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام(ره) را دستمایه حرکت و فعالیت های خود قرار دهند.
برهان گفت: خط راستین امام(ره) همان مقابله با دشمنان و ایستادگی در برابر دنیای استکباری و تسیلم ناپذیری  است.
امام جمعه مهریز اظهار داشت: از افتخارات نظام و کشور ماست که در راس آن مقام ولی امر مسلمین قرار دارند که اطاعت از ایشان راه عزت و اقتدار است .
برهان در ادامه  گفت: انسان با اقامه نماز و روزه داری و ترک گناهان در ماه رمضان به فضائل انسانی و اخلاقی دست یافته است .

وی اضافه کرد: روز عید سعید فطر روز بندگی و عبودیت به درگاه خالق هستی و روز فلاح و رستگاری است و باید از آن به نحو شایسته در طول سال برای تقرب بیشتر به خدا بهره گرفت .

امام جمعه مهریز اظهار داشت: راه سعادت و رستگاری در عمل به واجبات و ترک محرمات و پرهیز از گناهان است که در ماه رمضان نصیب بندگانش شده و باید از مواهب این ماه در طول سال استفاده شود .

برهان گفت: انسان مومن باید با ثمرات عظیمی که در ماه رمضان بدست آورده است در برنامه های خود یک تجدید نظر داشته باشد و دیگر به دنبال گناهان نباشد .

امام جمعه مهریز از موسیقی و برخی فیلم ها که موجب گناه مردم و به خصوص نسل جوان می شود انتقاد کرد و از آنها خواست تا مواظب برخی زمینه های فساد و آلودگی روحی و اخلاقی باشند .

برهان در ادامه به مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: باید همواره مواظب حیله های دشمنان اسلام و قرآن بود که آنها فقط به منافع خود فکر می کنند و دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند .

امام جمعه مهریز به اهمیت ولایت فقیه در نظام ما و قانون اساسی اشاره و اظهار داشت: ملت قهرمان ایران با پیروی از مقام معظم رهبری در مسیر عزت و سعادت حرکت می کند .

برهان گفت: پیروی از منویات مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین به عزت و افتخار می رسد و قطعا باید همه مردم و مسوولان برای اجرایی شدن توصیه های معظم له جدی باشند  .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار