مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان در گفت وگو با بسیج:
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان با بیان اینکه برای ایجاد شادی دینی مراجعه به منابع دینی نکردیم گفت: متاسفانه در جشن ها با استفاده از سیستم شادی آفرین نظام غربی که یک سبک شهوت‌آور است و موجب سوء استفاده شده است استفاده می کنیم.
کد خبر: ۸۵۴۲۹۲۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی شادی آفرین و متفاوت با سبک زندگی غربی است اظهار کرد: جشن امامان معصوم با جشن اقوام و خویشان متفاوت است و آنچه در رسانه‌ها شاهدیم عدم درک این معناست.

وی با بیان اینکه برای ایجاد شادی دینی مراجعه به منابع دینی نکردیم گفت: متاسفانه در جشن ها با استفاده از سیستم شادی آفرین نظام غربی که یک سبک شهوت‌آور است و موجب سوء استفاده شده است استفاده می کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان با بیان اینکه شادی حلال فرهنگی هنوز برای عده ای کشف نشده است گفت: کنسرت های موسیقی که به بهانه شادی آفرینی در میان مردم گسترش یافته حرکت اجتماعی و سیاسی مرموز برای اباهه گری فرهنگی و اخلاقی است.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: به نظر می رسد در این جهت باید به قوام دینی بواسطه متون و آموزه های دینی حرکت کرد نه به صورت جوزدگی یا از راه های شهرت طلبی یا برای جلب آرای خاکستری در معادلات سیاسی همچون انتخابات استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه کنسرت های موسیقی رعایت موازین شرعی و الزامات عفاف و حیا را نمی نمایند گفت: آیا می توانیم از لحاظ شرعی مجوز دایره بدست گرفتن خانم ها با لباس نامناسب در منطقه عمومی را تایید نماییم؟.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه ذائقه مردم را کارگزارن فرهنگی سامان می دهند خاطرنشان کرد: این جمله که در مقابل تهاجم فرهنگی که از طریق شبکه های ماهواره ای و اجتماعی مجبور هستیم در قبال مبارزه کوتاه بیاییم از انفعال مدیریت فرهنگی و کارگزار فرهنگی است.

ارسال نظرات