امام جمعه اردکان در خطبه های عید سعید فطر:
امام جمعه اردکان گفت : استکبار ستیزی چیزی نیست که با یک توافق از بین برود و شعار " مرگ بر آمریکا " هیچگاه تعطیل نخواهد شد .
کد خبر: ۸۵۴۲۹۱۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 گفت : ما به تیم مذاکره کننده ایرانی خسته نباشید می گوئیم و دعا می کنیم که توافقنامه وین که باید به تأیید مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی برسد ثمرات خوبی برای دولت ، ملت و کشور ما داشته باشد .

وی افزود : ما از خوشحالی مردم و دولت خوشحال می شویم اما باید بدانیم که مبارزه با استکبار که مصداق بارز آن آمریکا و اسرائیل است دستور خدا و دستور دین خداست و تعطیل نمی شود .

امام جمعه اردکان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بر لزوم ایستادگی در برابر دشمنان و استکبار تأکید کرد و اظهار داشت : قرار نیست با یک توافقنامه ، شعار ما بر علیه آمریکا و اسرائیل تعطیل شود .

وی گفت : آیا می شود به بهانه توافق ، خون این همه مسلمان که در کشورهای اسلامی توسط داعش و دیگر گروه های تکفیری ریخته می شود را نادیده گرفت ؟ آیا خداوند از ما می گذرد که به بهانه توافقنامه هسته ای در برابر این همه جنایت سکوت کنیم و فریاد مرگ بر آمریکای خود را در گلو خفه کنیم ؟

حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر تصریح کرد : شعار " مرگ بر آمریکا " هیچگاه تعطیل نخواهد شد مگر اینکه آیات استکبار ستیزی قرآن نیز تعطیل شود و تا این آیات وجود دارد استکبار ستیزی نیز وجود خواهد داشت .

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود در یمن اظهار داشت : روز عید فطر امسال به عنوان روز یاری رساندن مادی و معنوی به مردم مظلوم یمن نامگذاری شده است و ما باید وظیفه خود را در یاری رساندن به آنها انجام دهیم .

امام جمعه اردکان افزود : اکنون بیش از 110 روز است که مردم مظلوم یمن با چراغ سبز استکبار جهانی زیر آتش بمباران سعودی ها می سوزند و زیر آوار جان می دهند و زیرساخت های کشورشان با سلاح های ممنوعه و حمایت های دولت مستکبر آمریکا و رژیم سفاک اسرائیل ویران می شود .

وی با اشاره به حمایت های گسترده استکبار جهانی از رژیم آل سعود در تجاوز به یمن گفت : رژیم جنایتکار آل سعود حتی به آتش بس یک ماهه در ماه مبارک رمضان که از سوی سازمان ملل هم تأیید شده بود پایبند نبوده است .

حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر افزود : سرگرم شدن به مذاکرات هسته ای موجب فراموش شدن موضوع یمن نشود .

تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنان به درگاه الهی و بیان ویژگی های روز عید فطر از دیگر مباحثی بود که امام جمعه اردکان به آنها پرداخت .

ارسال نظرات