شهردار ابرکوه: خداوند متعال را می‌خوانیم، همه مردم ایران را، همدل و یکصدا در کنار همدیگر در کمال صحت نگه دارد، دلهای آنان را نسبت به هم خاشع و مهربان گرداند و تک تک مردم ایران را از هر رنگ و ‌نژاد مصداق تام و تمام رحماء بینهم قرار دهد.
کد خبر: ۸۵۴۲۹۰۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه،شهردار ابرکوه، به مناسبت عید سعید فطر پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:
 باري ديگر در پايان خوان بهاري عبوديت و حلول بزرگترين عيد مسلمانان ، خدا را شاکريم که فرصت يافتيم به پاس برکات و نعمات سي روز عبادت و تقوا و روزه داري در ماه صيام، عيد سعيد فطر را به شهروندان مومن و خدا جوي ديار تاريخي و ولايتمدارمان تبريک مي گوييم و خداي مهربان را اينگونه مي خوانيم که بارالها به درگاهت توبه و بازگشت می‌کنیم، در این روز که آن را روز عید و جشن و شادی مؤمنان قرار دادی و برای پیروان دینت، روز گردهمایی و همیاری نمودی.
 در این عید فطر، خدا را می‌خوانیم تا به همه کسانی که به انحاء مختلف در خدمت به این نظام اسلامی می‌کوشند تاپرچم توحید و عدالت را جهان گستر کنند، توفیق خدمت خالصانه و صادقانه دهد.
همچنين خداوند متعال را می‌خوانیم، همه مردم ایران را، همدل و یکصدا در کنار همدیگر در کمال صحت نگه دارد، دلهای آنان را نسبت به هم خاشع و مهربان گرداند و تک تک مردم ایران را از هر رنگ و ‌نژاد مصداق تام و تمام رحماء بینهم قرار دهد.
در پايان باز عید بندگی را به همه مردم شریف ایران و نیز همشهریان عزیز، تبریک و شادباش عرض می‌کنیم؛ باشد که در نماز عید، این میعاد‌گاه عظیم مؤمنان، شاهد جلوه‌های عطوفت و مهربانی مسلمانان نسبت به هم بیش از پیش باشيم.
ارسال نظرات