حسین حاتمی شهردار ابرکوه به همراه اعضای شورای اسلامی از سازمان بیمه تامین اجتماعی شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۷۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
خبرگزاری بسیج از ابرکوه،حمیدی زاده رئیس شعبه بیمه تامین اجتماعی ابرکوه، اظهار کرد: تامین اجتماعی با درک ضرورت و در راستای راهبردهای کلان دولت یازدهم، محوریت برنامه های خود را بر گسترش ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان قرار داده است.
حمیدی زاده افزود: تعویض دفترچه های بیمه از طریق ارسال پیامک، دریافت برگه پرداخت حق بیمه مشاغل آزاد و اختیاری ازطریق اینترنت،دریافت سوابق پرداخت حق بیمه شدگان از طزیق اینترنت و... فعالیت هایی است که در این راستا انجام می شود.
وی ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای یک ساله این شعبه در شهرستان گفت: به لطف خدا بسیاری از خدمات ارائه شده توسط این سازمان نتایج مثبت و مفیدی در بر داشته است.
حمیدی زاده گفت: یکی از اقشاری که جدیدا تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته و بازدهی خوبی در سطح شهرستان داشته اند، زنان قالیباف ابرکوه هستند که ارائه خدمات در این زمینه باعث گسترش صنعت فرش بافی در شهرستان شده است.
حاتمی شهردار ابرکوه در ادامه ضمن تشکر از همکاری خوب اداره بیمه تامین اجتماعی با این اداره گفت: تامین اجتماعی برای توسعه جامعه باید به عنوان بخش پیش بینی نشده در نظر گرفته شود. این سازمان از ارکان اصلی شهرستان محسوب می شود که همه از عملکرد آن راضی هستند و این نتیجه تلاش و زحمات پرسنل می باشد.
حاتمی عنوان کرد: قطعا این زحمات باعث کم شدن آسیب های اجتماعی جامعه است و این خود رسالت اصلی تامین اجتماعی میباشد. ایجاد آرامش فکری و روحی برای آحاد جامعه در راستای همین رسالت خطیر نیز بر دوش تامین اجتماعی حس می شود.
ارسال نظرات