شهردار ابرکوه در بازدید از اداره بهریستی:

بهزیستی خط مقدم حمایت از معلولین و نیازمندان جامعه است

به مناسبت گرامیداشت هفته بهریستی حسین حاتمی شهردار و اعضای شورای اسلامی ابرکوه، با حضور در اداره بهزیستی شهرستان این مناسبت را به تلاشگران فعال در این عرصه تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۷۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه،زهره اکرمی رئیس اداره بهزیستی ابرکوه در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره گفت: این اداره در حوزه اجتماعی، توانبخشی، مشارکت ها و اشتغال، مسکن، پیشگیری و ... فعالیت های مختلفی انجام داده که امیدواریم به لطف خدا مورد رضایت افراد تحت پوشش باشد.

اکرمی پیگیری امور بیمه زنان سرپرست،تحویل وسایل کمک توانبخشی به معلولین، ارائه خدمات فیزیوتراپی، پرداخت تسهیلات و وام مشاغل خانگی و خرد،تکمیل و اتمام مسکن معلولین و .... را از جمله مهمترین امور انجام شده در حوزه های مختلف برشمرد.
شهردار ابرکوه در ادامه ضمن تشکر از زحمات بی شائبه پرسنل بهزیستی اظهار کرد: بی شک عمده ترین نهاد دولتی درجهت سامان دهی طیف آسیب پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است، چرا که از چندین جهت وظایف و مسولیت های سنگینی را عهده دار است.
حاتمی افزود: تامین خدمات رفاهی معلولان جامعه و سر و سامان دادن به وضعیت زنان و کودکان محروم از جمله فعالیت هایی است که این نهاد در شهرستان انجام داده است.

وی تصریح کرد: هفته گرامیداشت بهزیستی فرصتی است تا از زحمات این نهاد اجتماعی که در خط مقدم حمایت از معلولین ونیازمندان جامعه حرکت می کند، تقدیر شود.

ارسال نظرات