امام جمعه مهریز گفت: دنیای استکباری فقط به منافع خود فکر می کند و لذا باید در برابر دسیسه های آنان خیلی هوشیار و با بصیرت بود.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۷۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: ماه رمضان ماه آشتی بندگان خدا با حضرت حق بود و این یک فرصت برای کسب معارف الهی و دینی و رسیدن به تقوا بود.
وی اضافه کرد: بر تمامی مردم و مسلمانان است که از آنچه در این ماه الهی بدست آورده اند به عنوان یک ذخیره ارزشمند در طول سال استفاده کنند و قدر آن لحظات با فضلیت را بدانند.
امام جمعه مهریز اظهار داشت: رسیدن به سعادت دنیا و آخرت همه در گرو کسب فضائل الهی و اخلاقی و عمل به سفارت مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ائمه هدی می باشد.    
برهان در ادامه به دنیا و قیامت و فرق آن به صورت مفصل از آیات و روایات مطالب زیادی را بیان و از مردم خواست که همیشه خدا را ناظر اعمال خود بدانند و در مسیر حق حرکت کنند.
وی همچنین گفت: اعمال انسان قطعا در قیامت در مقابل دیدگان انسان ها ظاهر می شود و لذا در این دنیای فانی باید کاری کرد تا دنیای آخرت همواره سربلند و سرفراز بود.
امام جمعه مهریز در ادامه به اهمیت امام شناسی و توجه به اهداف و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ایشان را یک نمونه و الگوی بی بدیل ذکر کرد.
برهان در ادامه به توافق نامه هسته ای اخیر اشاره و ضمن تحلیل آن اظهار داشت: باید صبر کرد و منتظر نتایج آن بود هر چند بارها مقام معظم رهبری در فرمایشات خود گفته اند که من به دنیای استکباری بی اعتماد هستم و خوشبین نمی باشد.
امام جمعه مهریز اظهار داشت: دنیای استکباری فقط به اهداف و منافع نامشروع خود فکر می کند؛ لذا باید همواره با جدیت مواظب حیله ها و توطئه های آنها بود که هدفشان ضربه زدن به انقلاب اسلامی ما است .
برهان به اهمیت اسلامیت نظام ما اشاره کرد که از ولی امر مسلمین و ولایت فقیه گرفته می شود و جمهوریت نیز همان رای و نظر مردم است که بدون اسلامیت ارزشی ندارد.
وی گفت: مقام ولی امر مسلمین در عمل خورشید تابناک و فروزان انقلاب اسلامی هستند و یاران صادق انقلاب اسلامی نیز که در کنار رهبری معظم نظام هستند ماه شب چهارده محسوب می شوند .

امام جمعه مهریز همچنین در ادامه به حوادث سال 60 و 61 در انقلاب اسلامی و به شهادت رساندن شخصیت های نظام به خصوص شهیدان بهشتی و 72 تن و همچنین شهید آیت الله صدوقی و رجایی و باهنر توسط منافقین اشاره و بر شناخت مرام شهدا و حرکت در مسیر آنها تاکید کرد .

 

ارسال نظرات