خبرهای داغ:
خطیب جمعه جهرم گفت: دولت با همدلی و دوری از مسائل حاشیه‌ای موضوع استانداری فارس را حل‌وفصل کند تا این استان اسیر مسائل حاشیه‌ای نشود.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۵۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به تجربه تاریخی مردم ایران در قیام 30 تیر سال 31 که مصدق دوباره به قدرت بازگشت اظهار داشت: باید حواسمان باشد پیروزی‌های به‌دست آمده موجب اختلاف در جامعه نشود و همگان امید خود را به خدا و رهنمودهای رهبری بیش‌ازپیش تقویت کنند.

وی افزود: مدیران سیاسی که همگی محترم هستند بدانند این ملت زمانی سربلند شده است که زیر پرچم امام زمان قرار گرفته و اسلامیت برای حفظ ایران نقش اصلی را دارد و تبعیت از ولی‌فقیه باعث خواهد شد ایران و ایرانی عزیز شود.

خطیب جمعه جهرم بیان داشت: مردم ایران روز قدس به مستکبرین عالم این پیام را داد که اگر حق ما را ندهید آن را به‌زور از شما می‌گیریم و رهبری نیز در بیان خود اشاره کردند، حواستان به عهدشکنی‌های طرف مقابل باشد که آن‌ها عهدشکن و غیرقابل اطمینان هستند.

دژکام خاطرنشان کرد: تثبیت حق هسته‌ای چیزی جز زیر پرچم ولایت حرکت کردن نبود، همان‌گونه که رئیس‌جمهور نیز گفت اگر ایستادگی ملت و رهنمود رهبری نبود این کار محال بود.

دژکام با اشاره به بحث فناوری هسته‌ای و توافقات صورت گرفته بیان داشت: حواسمان باشد این کار بزرگ را ضایع نکنیم و باید دولت‌مردان حواسشان باشد در جامعه نسبت به ایجاد همدلی اقدام کنند و در حفظ همدلی پیش‌گام باشند تا توافق به دل مردم بنشیند.

دژکام در مورد مسائل رخ‌داده در مدیریت ارشد فارس نیز اظهار کرد: دولت با همدلی و دوری از مسائل حاشیه‌ای این موضوع را حل‌وفصل کند تا این استان اسیر مسائل حاشیه‌ای نشود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها