خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تا نابودی استکبار شعار «مرگ بر آمریکا» ادامه دارد، گفت: «مرگ بر آمریکا» شعار استراتژیکی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۴۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در سخنرانی پیش از خطبه های پیش از نماز شهر همدان با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر بسیار گسترده است، اظهار داشت: امر به معروف در تمام زوایای زندگی جاری است.

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر فقط لسانی نیست، عنوان داشت: یکی از مسائل مهم در امر به معروف و نهی از منکر مسائل سیاسی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان تاکید کرد: مهمترین معروف اسلام در شرایط کنونی حفظ نظام جمهوری اسلامی بوده و همه باید از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

ابوحمزه در ادامه سخنانش بیان داشت: حفظ آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اولین محور و اسلامیت نظام است.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره داشت و افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند دو دسته هستند که قد علم کردند که یکی اسلام متهجرین و دیگری اسلام سکولار و در یک کلام اسلام آمریکایی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: تلاش می شود که در داخل کشور این نوع اسلام را در مقابل اسلام علوی و ناب محمدی قرار بدهند.

ابوحمزه گفت: زیر سئوال بردن ولایت مطلقه فقیه از مصادیق اسلام آمریکایی بوده و به گونه ای تبلیغ می کنند که اطاعت و ولایت از فقیه را دچار خدشه کنند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که در مقابل ولایت می ایستند و دستورات را انجام نمی دهند باید بدانند که منحرف هستند، افزود: این افراد باید بدانند که طرد خواهند شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در ادامه سخنان خود بیان کرد: برخی اشخاص در کشور به دنبال این هستند که جریان فتنه ۸۸ و ساکتین و سران فتنه را دوباره آب تطهیر بزنند و باید مراقب باشیم و سران و ساکتین فتنه خائن هستند.

ابوحمزه ویژگی دیگر اسلام آمریکایی را انفعال در برابر آمریکا عنوان کرد و بیان داشت: از تیم مذاکره کننده تشکر می کنیم اما بعضی ها به دنبال این هستند که شعار مرگ بر آمریکا را از جامعه ایران حذف کنند.

وی در ادامه گفت: این سخن ملت ایران به اوباما و اسرائیل است که نمی توانند ایران را تهدید کنند و شعار مرگ بر آمریکا شعار استراتژیکی جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در این مورد افزود: تا زمانی که استکبار نابود شود این شعار ادامه دارد و شعار مرگ بر آمریکا همواره توسط فرزندان ایران بر بلندای افق آسمان بلند خواهد شد.

ابوحمزه ادامه داد: برخی می خواهند مرگ بر اسرائیل را از جامعه بردارند اما باید بدانیم که اتفاقاتی که امروز بر سر مردم مظلوم مسلمان می آید ریشه اش از آمریکا و صهیونیست و اسرائیل است.

وی با تاکید بر اینکه نتانیاهو باید بداند که شعار مردم ایران مرگ بر اسرائیل است، بیان داشت: مقام معظم رهبری بر وحدت تاکید دارند اما وحدت با خودی منظور است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این خصوص اظهار کرد: معاندین و سران فتنه و کسانیکه دنبال سران فتنه هستند غیر خودی محسوب می شوند و ما با کسانیکه نظام را قبول ندارند وحدت نداریم.

ابوحمزه عنوان کرد: وحدت با کسانی است که در مقابل دشمن سر خم نمی کنند و با انسان های مومن و متدین وحدت داریم.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز خواستند که سیر قانونی مذاکرات دنبال شوذ اما مراقب اشخاص که قابل اعتماد نیستند باشم که آمریکا و انگلیس است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان بیان داشت: مقام معظم رهبری استحکام درونی را بر پایه اقتصاد مقاومتی دانستند و اگر بخواهیم در تولید و صادرات خود کفا باشیم باید اقتصاد مقاومتی همراه با مدیریت جهادی را عمل کنیم.

ارسال نظرات