خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

پیروزی در مذاکرات هسته ای حقانیت ایران را به اثبات رساند

امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه پیروزی در مذاکرات هسته ای از پیروزی های نظامی مهمتر بودُ گفت: پیروزی در مذاکرات هسته ای حقانیت ایران اسلامی را به اثبات رساند.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۴۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام یوسف روحانی در آخرین خطبه‌ نماز جمعه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: توافق نهایی ایران با کشورهای 1+5 در مذاکرات هسته‌ای پیروزی منطق بر زورگویی و زیاده‌خواهی طرف‌های غربی به ویژه رژیم آمریکا بود.

وی افزود: تلاش جهادگونه و بی وقفه تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با قدرت های هسته ای جهان شایسته قدردانی و تشکر است، ما نیز به نوبه خود از تیم مذاکره‌کننده تشکر و قدردانی می‌کنیم.
امام جمعه کبودراهنگ اضافه کرد: این پیروزی بزرگ برای ملت ایران، حاصل حمایت‌های مدبرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی ملت ایران از تیم مذاکره کننده کشورمان بود و دشمنان را وادار به تسلیم در مقابل اراده ملت بزرگ ایران کرد.
وی بیان داشت: به نتیجه رسیدن این مذاکرات بعد از 12 سال ایران هراسی به راه انداختن دشمنان و معرفی کشورمان به صادر کننده تروریسم در جهان، گام مهمی در دستیابی به حقوق ملی ملت ایران است.
روحانی با اشاره به تحریم های ظالمانه کشورمان از سوی دشمنان ملت ایران گفت: منطق و حقانیت ایران در مذاکرات هسته ای در عرصه جهانی اثبات شد و نتیجه شعار «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» به نتیجه رسید.
امام جمعه کبودراهنگ ادامه داد: به نظر من پیروزی در مذاکرات هسته ای از پیروزی های نظامی مهمتر بود چون پیروزی در این مذاکرات حقانیت ما را به اثبات رساند.
خطیب جمعه کبودراهنگ ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به نمازگزاران گفت: میزان زکات فطریه در منطقه با توجه به قوت غالب مردم این شهرستان از 5 هزار تومان به ازای هر نفر تجاوز نمی کند.
روحانی بر اهمیت برخورداری از فضائل ماه مبارک رمضان در ماه‌های آتی زندگی تا ماه رمضان دیگر تاکید کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات