امام جمعه موقت سمنان با اشاره به مهلت چهار ماهه مجلس شورای اسلامی برای بررسی مفاد نتایج مذاکرات هسته ای، گفت: مجلس باید به دقت مسایل توافق شده را بررسی کند تا پیروزی نهایی که هدف اصلی از این مذاکرات بود، حاصل شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۳۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان افزود: این دوره از مذاکرات نفس گیر و طولانی بود و تیم مذاکره کننده با مجاهدت و حمایت مردم، مذاکرات را با عزت پیش برد.

وی با اشاره به مهلت چهار ماهه مجلس شورای اسلامی برای بررسی مفاد نتایج مذاکرات هسته ای، تاکید کرد: مجلس باید به دقت مسایل توافق شده را بررسی کند تا پیروزی نهایی که هدف اصلی از این مذاکرات بود، حاصل شود.
وی هدایت های مقام معظم رهبری، همدلی سران قوای سه گانه، حمایت های همه جانبه ملت ایران را همواره حامي تلاش هاي جهادگونه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران برشمرد.

عبدوس تاکید کرد: آمریکا به این نتیجه رسیده بود که به دلیل اتحاد و همبستگی ملت با نظام اسلامی، تحریمها بر ایران اسلامی تاثیری ندارد و به همین دلیل خواهان مذاکره با ایران بود.

وی اضافه کرد: نظام و ملت اسلامی ایران با هم همدل بودند و قدرتهای دنیا با مشاهده این وحدت، مجبور به مذاکره با ایران شد.

امام جمعه موقت سمنان با تبریک فرارسیدن عیدسعید فطر و سالروز تشکیل شورای نگهبان، بهره برداری یک ماهه مومنین در ماه رحمت الهی را نویدبخش سعادت آنان در آخرت عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها