امام جمعه اهرم :

شادی زشت با اجرای موسیقی مبتذل در خیابان به بهانه موفقیت هسته ای محکوم است/دادستان تنگستان با افرادی که به ماه مبارک رمضان و مردم توهین کردند برخورد کند

امام جمعه اهرم گفت: شادی بعد از خبر جمع بندی مذاکرات حق مردم است ولی اجرای شادی زشت با موسیقی مبتذل در خیابان به بهانه موفقیت هسته ای محکوم است و باید برخورد شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۳۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ حجت لاسلام والمسلمین عیسی راستگو در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ما رمضان ماه برگزیده خدا برای نزدیک شدن انسانها به خدای تعالی است و وجود انسان در این ماه پر خیر و برکت با شب زنده داری و روزه داری زینت داده می شود و مظمئنا رمضان عاملی برای برتری امت پیامبر آخر الزمان بر سایر امت هاست.
امام جمعه اهرم ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: از تمامی مردم با بصیرت تنگستان که در پنج جمعه ماه مبارک رمضان امسال حضور باشکوهی را در نماز جمعه شهر اهرم به نمایش گذاشتند تشکر می کنم.
وی زکات فطره را یکی از واجبات مالی دانست و گفت:  برای هر نفر چهار هزارو 800 تومان مشخص شده است و بایستی این مبلغ تا قبل از ظهر روز عید فطر به دست فقرا و مستمندان برسد.
راستگو گفت: کسانی که مایل باشند می توانند زکات فطره خود را به کمیته امداد امام خمینی تحویل دهند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.
وی جمع بندی مذاکرات هسته را مهمترین خبر هفته گذشته دانست و گفت: این موفقیت حاصل 12 سال پایداری ملت ایران و استقامت ما در حقوق هسته ای امان بود که توانستیم فن آورهای هسته ای را به تثبیت برسانیم.
راستگو ضمن تبریک به مقام معظم رهبری ؛ دولت  و مردم ونیز تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای خستگی ناپذیر ظاهر شد و  و توانست به دنیا حق هسته ای ما را به اثبات برساند و بفهماند که تحریمهای صورت گرفته کاملا ظالمانه بوده است.
وی توان نظامی و دفاعی کشور را یکی از دلایل موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای دانست و گفت: تقویت و پیشرفت درتوان نظامی و صنعت دفاعی کشور باعث شد که امریکا گزینه نظامی را کنار بگذارد و گزینه مذاکره را پیش روی خود قرار دهد.
راستگو از دیگر دلایل موفقیت تیم مذاکره کننده را پیشرفتهای هسته ای دانست و گفت: پیشرفت هایی که ما بدست آوردیم باعث شد دشمن ایران هسته ای را قبول کند و این البته با حمایت های رهبر معظم انقلاب؛ مقاومت مردم و خون پاک شهدای هسته ای  به ثمر رسید.
وی از دیگر دلایل موفقیت تیم مذاکره کننده را قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ایران اسلامی با قدرت و ابهتی که داشت 6 کشور دنیا را به پای میز مذاکرع کشاند و این کشور ها را مجبور کرد تا صنعت هسته ای ما را بپذیرند.
حجت الاسلام راستگو افزود: به طور حتم ما اگر به جای شعار استکبار ستیزی شعار نه غزه نه لبنان سر می دادیم هرگز موفقیتی نداشتیم  و وزیر امور خارجه ما نمی توانست پای مذاکره با 1+5 بنشیند .
وی گفت: ملت ایران به فرزندان غیوری چون ظریف ؛ عراقچی و دیگر اعضای تیم مذاکره کننده می بالد و افتخار می کند  و امیدواریم با حضور بیش از پیش ملت در صحنه  در جنگ دیپلماتی و سیاسی  بتوانیم پیروزی بیش از پیش کسب کنیم.
وی حرکت معنوی وزیر امور خارجه کشورمان در زیارت از حضرت امام رضا(ع) در بدو ورود به کشور را قابل تحسین دانست.
امام جمعه اهرم شادی پس از شنیدن خبر جمع بندی مذاکرات را حق مردم دانست و گفت: متاسفانه در شبهای آخر ماه مبارک رمضان که طنین دعا و نیایش و کلام وحی در سطح شهر زیبایی معنوی خاصی را به فضای حاکم داده بود در برخی جاها اظهار شادی زشتی توسط برخی افراد معلوم الحال را شاهد بودیم که بساط موسیقی مبتذل را کف خیابان پهن کرده بودند  و مردم از این حرکت های زشت  ناراحت هستند.
وی خطاب به دادستان تنگستان گفت: از دادستانی شهرستان به جد می خواهیم تا با توهین کنندگان  به مردم و ماه مبارک رمضان برخورد کند.
راستگو افزود: این افراد معلوم الحال می خواهند در برخی پست های مدیریتی شهرستان تصمیم گیری کنند و نماینده دولت را تحت فشار قرار می دهند با وجود اینکه ریاست جمهوری محترم بارها اعلام کردند که اعضای ستاد ما در استانها در عزل و نصب ها دخالت نمی کنند که البته نمایندگان محترم دولت افراد شایسته را در پستهای مدیریتی شهرستان قرار خواهند داد.
وی پهن کردن بساط موسیقی مبتذل در شبهای آخر رمضان را محکوم کرد و گفت: اگر با این افراد برخورد نشود باید فاتحه دین و فرهنگ را بخوانیم

ارسال نظرات