بسیج سازندگی با هدف ترویج گفتمان اقتصادمقاومتی و اجرای عرصه های آن به ارائه تسهیلاتی در این زمینه می پردازد.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۰۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: بسیج سازندگی با هدف ترویج گفتمان اقتصادمقاومتی و اجرای عرصه های آن به ارائه تسهیلاتی در این زمینه می پردازد.

بسیج سازندگی در عرصه های اقتصاد مقاومتی شامل احداث حوضچه و پرورش آبزیان، قارچ خوراکی، ماکیان، گیاهان دارویی، کود زیستی، زنبور عسل، پرورش شتر، گاومیش و دام های چند قلو زا، اصلاح باغات، علوفه های هیدروپونیک، حمایت و تشکیل تعاونی ها، کشت زعفران، ایجاد واحدهای گلخانه ای و همچنین در عرصه های صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی  شامل بسته بندی، خشک کن، پودر کن، روغن گیری، اسانس گیری، رب و عصاره، ترشی جات و شوری جات، فراوری لبنیات، مربا و شربت، گوهر تراشی، تبدیل ضایعات کشاورزی به خوراک دام و طیور به ارائه تسهیلات به مبالغ حداقل000/000/70 ريال و حداکثر 000/000/300 ريال می پردازد.

گفتنی است تسهیلات اقتصاد مقاومتی با نرخ 16درصد و تسهیلات صنایع تبدیلی با نرخ 18درصد می باشد و مدت بازپرداخت تسهیلات از 70 میلیون تا 150 میلیون ریال 36 ماهه و بالاتر از آن 48 ماهه می باشد.

لازم به ذکر است عرصه ها باید ایجادی باشد نه توسعه ای و متقاضیان می توانند برای معرفی و تشکیل پرونده به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج مراجعه نمایند.

ارسال نظرات