فرماندار بهاباد:

انسان با کمک به دیگران زندگی خود را بیمه می‌کند

فرماندار بهاباد گفت: انسان با کمک به دیگران و بخشش و انفاق در راه خدا در واقع زندگی خود را بیمه کرده است
کد خبر: ۸۵۴۲۸۰۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد:، به مناسبت هفته اکرام ایتام و طرح محسنین و با هدفه جذب حامی برای ایتام و محسنین همایش خیرین فرهنگی شهرستان با حضور فرماندار بخشدار مرکزی مدیر کمیته امداد امام خمینی ره رئیس اداره آموزش و پرورش و نماینده شورای عالی استانها و جمعی از خیرین فرهنگی بهابادی در محل اردوگاه شهدای دانش آموز واقع در روستای صادق آباد بهاباد برگزار شد.

در این همایش عباس اقبال فرماندار بهاباد در سخنانی با تبریک هفته اطعام و اکرام و طرح محسنین به بحث انفاق و نیکی به دیگران در جامعه بر اساس آیات و روایات قرآن اشاره کرد و گفت: انسان نیکوکار در برابر کار خیر در واقع بهشت را برای خود به ارمغان می آورد و در دنیا نیز آرامش دل و برکت مال خواهد داشت.

وی در خصوص اینکه درباره انفاق در قرآن و روایات آمده است گفت: همچنان که در قرآن و روایات در مورد انفاق آمده است هر کار نیک و خیری در آخرت دارای پاداش است و چند برابر آن در دنیا و آخرت نصیب حال خیر می شود.

اقبال به انفاق و کمک به دیگران اشاره کرد و گفت: انسان با کمک به دیگران و بخشش و انفاق در راه خدا در واقع زندگی خود را بیمه کرده است و عاقبت به خیری  برای خود به ارمغان می آورد.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه فقیر و مستمند و محتاج در هر جامعه ای وجود دارد افزود: ما باید با شناسائی افراد نیازمند برای رفع مشکلات آنها گام برداشته و رضایت خداوند و خلق خدا را به دست آوریم.

وی با قدردانی از مردم فهیم و نیکوکار خواستار حمایت بیشتر مردم شهرستان در زمینه مشارکت  در طرحهای مختلف امداد در جهت یاری رساندن به نیازمندان شد.

در ادامه این همایش رمضان باقری مدیر کمیته امداد امام خمینی بهاباد به ارائه گزارش عملکرد واحد اکرام در جمع حامیان اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به دنبال خدمت رسانی خالصانه و بی منت به نیازمندان بوده و به مدد ایتام می شتابد.

وی افزود: کمیته امداد یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بوده که در مسیر محرومیت زدائی گام برداشته و کارنامه موفقی از خود به ثبت رسانده است.

باقری خاطر نشان کرد: خانواده های مورد حمایت این نهاد مقدس با صبر حوصله و ایمان مشکلات را تحمل کرده اند و اکنون در عرصه های مختلف اجتماعی مشغول به فعالیت هستند.

در این همایش از دو تن از رابطین اکرام شهرستان که با واحد اکرام همکار ی داشتند و همچنین از تعدادی حامیان فرهنگی با اهدای لوح تقدیر از آنان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این همایش فرمهایی که بین خیرین توزیع شد تعداد 100 حامی حمایت ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) بهاباد را بر عهده گرفتند. 

 

ارسال نظرات