خبرهای داغ:
شاه امیریان
دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
خبرگزاری بسیج: محفل انس و همدلی ادوار و فعالان تشکل های دانشجویی انقلابی شهر شیراز به همت بسیج دانشجویی استان فارس در حسینیه حضرت موسی بن جعفر(ع) این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۴۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محفل انس و همدلی ادوار و فعالان تشکل های دانشجویی انقلابی شهر شیراز به همت بسیج دانشجویی استان فارس در حسینیه حضرت موسی بن جعفر(ع) این ناحیه برگزار شد.

در این محفل که با ضیافت افطاری نیز همراه بود، آیت الله حسین بنیادی دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سخنرانی پرداخت.

آیت الله حسین بنیادی دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این نشست صمیمی با بیان اینکه سال جاری در مسائل سیاسی، اجتماعی و.. سال ویژه ای بوده است اظهار داشت: وقتی بحث از حکومت علوی می کنیم باید دو مشخصه را در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه با حکومت علوی می توان به مدینه النبی رسید، راه رسیدن به جامعه نبوی را حکومت علوی برشمرد و افزود: دین را باید به معنای واقعی کلمه در جامعه گسترش دهیم چرا که در پرتو دین می توان به اهدافمان برسیم و جامعه نیز به جامعه متعالی تبدیل شود.

دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: حکومت علوی یعنی حاکمیت دین، اخلاق و عقل در جامعه.

بنیادی با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه تصریح کرد: برای رسیدن به جامعه متعالی، در صورتی که هر کس بخواهد مباحث موردنظر خود را بدون رعایت موازین و چارچوب بکارگیرد، نتیجه ای به دست نمی آید.

وی با بیان اینکه بهترین تصمیم ها زمانی است که انسان از سوابق خود درس گیرد، بر بصیرت واقعی تایکد کرد و گفت: ابهت جامعه اسلامی و تشیع در منطقه و جامعه جهانی نشان داده شده و ایران اسلامی در دنیا سرافراز است.

دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انسان در پرتو دین شخصیت پیدا می کند ادامه داد: ملاک ها و معیارها در صورتی که خدایی نباشد، موجبات شکست فراهم می کند.

در این محفل دانشجویان و فعالان تشکل های دانشجویی سابق و فعلی شیراز در فضایی صمیمی در قالب گعده های مختلف به بیان نظرات خود پرداختند و در پایان این برنامه نماز جماعت مغرب و عشا و ضیافت افطاری نیز برپا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها