خبرهای داغ:
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین:

به قرآن درهمه زمانها باید توجه نمود

به قرآن درهمه زمانها باید توجه نمود، اینطور نباشدکه با تمام شدن این ماه عزیز اهتمام ما نسبت به کلام وحی کمترشود. تعمق و تدبر در قرآن بسیار ضروری است و حتی الامکان روزانه با خواندن چند آیه تاملی هم درآن شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۳۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آخرین محفل انس باقرآن ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین مورخ 94/4/25 باحضور کارکنان رسمی و وظیفه درنمازخانه شهیددستغیب ناحیه مذکور برگزارشد.

در آغازجزء خوانی قرآن توسط تعدادی از برادران رسمی و وظیفه انجام شد و در ادامه جناب فرماندهی ناحیه،پیشاپیش ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر در مورد قرآن و ماه بهار قرآن سخنانی را بیان داشت.

وی در اظهار داشت: به قرآن درهمه زمانها باید توجه نمود، اینطور نباشدکه با تمام شدن این ماه عزیز اهتمام ما نسبت به کلام وحی کمترشود. تعمق و تدبر در قرآن بسیار ضروری است و حتی الامکان روزانه با خواندن چند آیه تاملی هم درآن شود.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج قیروکارزین در پایان توصیه نمود: در صورتی که کوتاهی کرده ایم این یکی دور روز باقی مانده را از دست ندهیم، و بخوبی استفاده معنوی نماییم،ان شاءالله که طاعات و عبادات همگی ما مورد قبول درگاه حق تعالی قرارگیرد.  


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار