خبرهای داغ:
مسئول سیاسی انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: عفاف و حجاب خواسته الهی برای پاک زیستن است و نمی توان با آن به صورت سلیقه ای برخورد کرد.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۰۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عطایی در جمع بسیجیان شهرستان زیر کوه اظهار داشت: عفاف و حجاب نخستین مسئله ای است که به عنوان نماد فرد مسلمان در جهان مطرح است.

مسئول سیاسی انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: عفاف و حجاب خواسته الهی برای پاک زیستن است و نمی توان با آن به صورت سلیقه ای برخورد کرد.
وی افزود: پوشش تنها محدود به بانوان نیست بلکه در جامعه اسلامی تمام اقشار این حدود را باید رعایت کنند.
عطایی به تهاجم فرهنگی غرب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جامعه ما در معرض خطرهای مختلف از جمله استفاده نامناسب ماهواره، فیلم های منحرف غربی و اینترنت قرار گرفته که آموزش تنها واکسینه ای است برای جریانی که می خواهند جامعه را به سمت پوچی و تخریب سوق دهند.
وی تأثیرگذاری رسانه های تصویری را در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مهم ارزیابی کرد وافزود: با استفاده از شیوه های مختلف باید با تهاجم غرب مقابله کرد که در این میان رسانه ملی بهترین کارایی را در ایفای این نقش به عهده دارد .

مسئول سیاسی انتظامی زیرکوه افزود: حجاب سنگر و عفاف بدون حجاب ناقص است و نوع لباس مردم جامعه معرف شخصیت افراد است لباس نازک و بدن نما نوعی دوستی با شیطان است.

در پایان بسیجیان خواهر از نمایشگاه عفاف و حجاب با انواع لباس و پوشش اسلامی بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها