خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت فدك میامی:

نمايشگاه «حريم ريحانه» در شهرستان ميامي برپا شد

فرمانده حوزه مقاومت فدك میامی گفت: با هدف ترويج فرهنگ عفاف و حجاب نمايشگاه عفاف و حجاب با عنوان «حریم ریحانه» در شهرستان ميامي برپا شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۹۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
نسرين تاجيان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، در خصوص برپایی نمايشگاه حريم ريحانه اظهار داشت: نمايشگاه حريم ريحانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در محل پارك شهرك گلها شهرستان ميامي برپا شد.

وي هدف از برگزاري اين نمايشگاه را ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و فرهنگ فاطمي عنوان کرد و افزود: عفاف و حجاب يكي از اساسي ترين و مهم ترين مسئله در جامعه است كه بايد به آن توجه ويژه شود و تمام مسئولان بايد به اين امر مهم و اساسي اهتمام ورزند.

فرمانده حوزه مقاومت فدك میامی عنوان كرد: زنان محجبه و باحجاب نيز در ترويج اين امر مهم نقش اساسي دارند و مي توانند فرزندان خود را نيز در اين امر ياري كرده و فرهنگ فاطمي را گسترش دهند.

تاجیان از برنامه هاي جانبي اين نمايشگاه را اهدا جوايز به بانوان محجبه و پخش نماهنگ هايي با عنوان «امر به معروف و نهي از منكر» و «شهدا» عنوان کرد.

برگزاری طرح مودت در سپاه میامی

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت ماه مبارك رمضان برنامه طرح مودت در سپاه ناحيه ميامي به همت و تلاش حوزه مقاومت فدک و قدس در نمازخانه سپاه ميامي برگزار شد كه فرماندهان پايگاه هاي مقاومت تابعه به همراه خانواده در اين مراسم حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها