مراسم گرامی داشت یاد وخاطره شهدای فصل تابستان مریوان برگزار شد

به مناسبت گرامی داشت یاد وخاطره شهدای فصل تابستان و 23 تیر 58 و روز شهرستان مریوان مراسمی توسط مجمع هیأت رزمندگان مریوان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۵۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم گرامی داشت یاد وخاطره شهدای فصل تابستان و 23 تیر 58 و روز شهرستان مریوان توسط مجمع هیأت رزمندگان مریوان و با همکاری کانون بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت سپاه این شهرستان در محل زائرسرای شهید قهاری برگزار گردید.

این مراسم که با همت مجمع هیأت رزمندگان شهرستان مریوان و با همکاری کانون بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت سپاه مریوان برگزارشد مسئول مجمع رزمندگان شمال غرب کشور و مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، رئیس مرکز بزرگ اسلامی، معاون هماهنگ کننده سپاه مریوان و خانواده های معظم شهدای 23 تیر حضورداشتند.

در این مراسم ماموستا کریمی رئیس مرکز بزرگ اسلامی مریوان با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در اوایل انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد: رزمندگان اسلام با جانفشانی های خود برای دفاع از مملکت اسلامی باعث عزت و افتخار برای نظام اسلامی و ملت شدند.

ماموستا کریمی گفت: عربستان که خود را خادم الحرمین می داند در این ماه مبارک رمضان حتی به کودکان و زنان بی گناه یمن رحم نمی کند این نشان می دهد که این کشور مجری سیاست های انگلیس خبیص و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

در این مراسم ازحضور خانواده های معظم شهدای 23 تیر 58 مریوان و بازنشستگان عزیز تقدیربه عمل آمد.


ارسال نظرات