خبرهای داغ:
امام جمعه فامنین در یادواره شهدای ورزشکار و 175 شهید غواص:

زنده ماندن حق در گرو زنده نگهداشتن یاد شهداست

امام جمعه فامنین در یادواره شهدای ورزشکار و 175 شهید غواص در شهرستان کبودراهنگ گفت: برای اینكه حق زنده بماند باید یاد شهدا را زنده نگه داریم و برگزاری یادواره‌های شهدا، خدمت بزرگی به زنده نگه داشتن یاد شهدا است.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۳۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، یادواره شهدای ورزشکار و 175 شهید غواص با سخنرانی امام جمعه شهرستان فامنین در جوار مقدس شهدای گمنام شهرستان کبودراهنگ برگزار شد

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان فامنین در این مراسم ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر گفت: نکوداشت ياد و خاطره شهدايي که با نثار جان خود موجب اقتدار و عزت و شرف ايران اسلامي شدند، بر همه ما واجب است

حجت الاسلام محسن ثابتی ابراز کرد: علت ماندگاري یاد و نام شهدای گرانقدر در بين مردم نشان از اتصال آنها به شهداي کربلا و جايگاه والاي آنان است، چراکه شهدا هرچه داشتند براي دفاع از اسلام و ولايت و کیان جمهوری اسلامی ایران در طبق اخلاص گذاشته و در برابر استکبار و دشمنان نظام ایستادند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی شهدای ما برگرفته از سبک زندگی اهل بیت(ع) است، اذعان داشت: امروز ما در جامعه ای که زندگی می کنیم، اگر بخواهیم سبک زندگی اسلامی داشته باشیم باید از اهل بیت(ع) و شهدا برای مطلوب تر زندگی کردن استمداد بگیریم.

امام جمعه شهرستانفامنین خاطرنشان کرد: ما در محفل و مجلس شهدایی هستیم که نماداسوه و الگوی برتر ما در همه زمینه ها هستند چراکه آنان درس عزت، غیرت، شهامت و دلاوری و اطاعت از ولایت را به نحو احسن به ما آموختند و باید همیشه یاد و خاطره این بزرگواران را در دل خود روشن و زنده نگه داریم.

وی افزود: برای اینكه حق زنده بماند باید یاد شهدا را زنده نگه داریم و برگزاری یادواره‌های شهدا، خدمت بزرگی به زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

در پایان این مراسم نیز از خانواده شهدای ورزشکار شهرستان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار