فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری، رخداد عظیم فرهنگی است

سرهنگ پاسدار مهران مرادی، گفت: کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری، رخداد عظیم فرهنگی است که به برکت خون شهیدان باعث ایجاد و شروع حرکت ارزشی در استان می شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۱۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد،در سرکشی از حوزه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان شهرکرد ، به برگزاری کنگره ملی شهدای استان در مهرماه سال جاری اشاره کرد و خواستار فعالیت و حضور گسترده اصناف در این رخداد عظیم فرهنگی شد.

سرهنگ مرادی، تأکید کرد: یکی از ظرفیت های عظیم فرهنگی ایجاد شده در استان و خصوصا شهرستان مرکزی، رخداد عظیم کنگره شهدای استان است که ان شاء الله به برکت خون شهیدان سرمنشاء خیر و برکت و سرآغاز حرکت مثبت فرهنگی خواهد شد.

وی، در ادامه به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: لازم است شورای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیج اصناف تشکیل و تقویت شود.

مرادی با تأکید بر تأمین امنیت فضای بازار توسط قشر کسبه و اصناف، تصریح کرد: اجرای فریضتین امربه معروف و نهی از منکر به رونق فعالیتهای اقتصادی نیز می انجامد.

گفتنی است:‌در این جلسه، حجت الاسلام اسماعیل زمانپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد، کلاس آشنایی با فقه بازار را پیشنهاد کرد تا کسبه بتوانند ضمن آشنایی بیشتر با احکام بازار و معامله و اجرای آن در فعالیت های اقتصادی شان، در کسب روزی حلال موفق تر عمل نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار