خبرهای داغ:
به همت سپاه سربیشه برگزار شد

نشست مودت و وحدت بسیجیان اهل سنت

نشست مودت و وحدت بسیجیان اهل سنت و در کنار آن ضیافت افطاری به همت سپاه سربیشه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۰۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام شاهی در نشست مودت و وحدت بسیجیان اهل سنت شهرستان سربیشه گفت: خدای متعال انسان را خلق کرد برای اینکه شناخته شود ، به سعادت برسد و به موجودات نشان بدهد آینه تمام نمای خداوند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به اینکه مسیر سعادت خود خداوند است افزود: خداوند انسان را بی نهایت خواه آفریده که این صفت گاهی اوقات در مراتب اولیه متوقف می شود و تبدیل به حرص و طمع و ضد ارزش می شود و تنها جایی که که انسان برسد و بعد از او چیزی نیست؛ خود خداست که باید انسان آنقدر تلاش کند که به بی نهایت یعنی به خدا برسد.

حجت الاسلام شاهی شیطان را مانع رسیدن به سعادت دانست و گفت: برای رسیدن به سعادت یک سری عوامل هست و آنچه که مایه تاخیر رسیدن ما به سعادت است دشمن است که خداوند او را در یک کلمه تعریف کرده شیطان است ، که این مانع بزرگ در ماه مبارک رمضان دستش بسته است.

در پایان این مراسم، پذیرایی افطاری نیز انجام شد.

افطاری خادمین بهداشت و درمان سربیشه

همچنین حجت الاسلام سنجری امام جمعه سربیشه در مراسم افطاری که به همت بهداری سپاه با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان سربیشه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: جنگ تحمیلی تمام شده و استکبار جنگ دیگری را علیه ما تشکیل داده است.

وی اظهار کرد: مستکبرین اتاق فکری تشکیل دادند که چگونه بر مسلمانان و تشیع غلبه پیدا کنند ، که جنگ نرمی علیه ما راه انداختند که یک گوشه آن تهدید نسل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها