رییس پلیس راه فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، از اجرای برخی محدودیتهای ترافیکی ویژه تعطیلات عید سعید فطر در جاده های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۸۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ، سرهنگ حمزه رفیعی گفت: این محدودیتها به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان اعمال می شود.

وی افزود: تردد اتوبوس و مینی بوس در محور شهرکرد- ناغان به سد کارون 4 و ایذه در استان خوزستان در روزهای تعطیلات عید سعید فطر ممنوع است.

سرهنگ رفیعی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی، جابجایی مسافر در کامیونت و وانت و حمل مسافر اضافه از خطوط قرمز پلیس در روزهای تعطیل است.

وی گفت: با توجه به تعطیلات پایانی ماه مبارک رمضان، بسیاری از مردم قصد سفر به استانهای همجوار را دارند که به منظور رفاه بیشتر و پیشگیری از ایجاد ترافیک، ترددها در این محورها با محدودیت انجام می شود.

سرهنگ رفیعی از ممنوعیت تردد کامیون و اتوبوس در محور گردشگری زمانخان در روز عید فطر خبر داد و از رانندگان خودروهای سنگین خواست، به منظور اجرای هرچه بهتر طرحهای ترافیکی، کمال همکاری را با عوامل پلیس راه داشته باشند.

ارسال نظرات