ضیافت افطاری طرح مودت ویژه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور خانواده‌های پاسداران و فرماندهان پایگاه‌ها در اراک برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۶۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

فرمانده سپاه اراک امشب در حاشیه این مراسم گفت: این ضیافت برای 600 نفر از خانواده‌های فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اراک برگزار شده است که به طور همزمان در ساروق، دادودآباد و ابراهیم‌آباد نیز این طرح در مجموع برای یک هزار و 500 نفر از خانواده‌های فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال برگزاری است.

محمد رضا رضایی افزود: برگزاری این ضیافت با هدف ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین کارکنان، فرماندهان پایگاه‏‌ها و حوزه‌ها و تقدیر از خانواده‌‏های آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خانواده کوچکترین و مهم‌ترین نهاد اجتماعی در جامعه است و نقش مهمی در سلامت اجتماعی جامعه دارد، اظهار داشت: کانونی که امروزه، بیشتر مورد حمله و تهاجم دشمنان نظام ما قرار گرفته، کانون مقدس خانواده است.

فرمانده سپاه اراک تاکید کرد: توجه خانواده‌ها به قرآن و اهل بیت(ع) می‌تواند، خانواده‌ها را از بسیاری ناهنجاری‌ها در امان دارد.

محمد رضا رضایی از دیگر برنامه‌های فرهنگی سپاه اراک در ماه مبارک رمضان را برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در سطح پارک‌های شهر عنوان کرد.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان نمایشگاه‌های فرهنگی به عنوان سمت خدا در پارک‌های آزادی، پونه و... برگزار شده و به دلیل استقبال همشهریان در حال حاضر نیز در دو پارک ولی عصر(عج) شهرک ولی عصر و پارک شهدای گمنام میدان حافظیه در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه اراک اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ و معارف دینی، ارزش‌های اسلامی و عفاف و حجاب برگزار شده و آماده پذیرایی از میهمانان خدا است تا با استفاده از فضای معنوی حاکم در ماه ضیافت‌الله گامی در راستای بصیرت‌افزایی جامعه برداشته و آنان را از فضائل این ماه بهره‌مند سازد.

ارسال نظرات