خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:

کاهش ضریب طلاق از مهمترین برنامه های سال جاری بسیج است

رمضانعلی فرحبخش ثانی گفت: فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر و تلاش در جهت کاهش ضریب طلاق و مقابله با آسیب های دجال واره از مهمترین برنامه های امسال بسیج است.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۲۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش در نشست مودت سالیانه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات، فرماندهان پایگاه ها را بسیجیان با اخلاص معرفی و اظهار کرد: فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، رسالت بزرگی را در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی برعهده دارند و خانواده های آنان نیز نقش موثری در انجام این رسالت عهده دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه هدف از برگزاری این نشست را تقدیر از زحمات بسیجیان اعلام و گفت: هدف از برگزاری مراسم مودت ، نشست صمیمی و تقدیر از فرماندهان پایگاه های بسیج است که در خط مقدم کارهای فرهنگی قرار دارند و تلاش می کنند.

وی با تبیین برنامه های سال جاری بسیج افزود: فریضه مهم امر به معروف ونهی از منکر به عنوان یک واجب فراموش شده در جامعه است که اجرای جدی آن در دستور کار بسیج قرار گرفته است و همچنین تلاش با کاهش ضریب طلاق و مقابله با آسیب های دجال واره از مهمترین برنامه های سال بسیج می باشد .

فرحبخش افزود: امید است فرماندهان پایگاه های بسیح برنامه های ابلاغی را در اولویت کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه بشرویه با تاکید بر استفاده از حداکثر ظرفیت انسانی پایگاه ها افزود: ساماندهی نیروهای انسانی باید در دستور کار همیشگی بسیج باشد و پایگاه های بسیجی موفق است که بتواند از حداکثر توان و ظرفیت نیروی انسانی پایگاه خود در برنامه های مختلف استفاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها