خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

اجرای پروژه های عام المنفعه بسیج سازندگی با همت جهادگران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زیرکوه با اشاره به اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی گفت: جوانان تحصیل کرده و با استعداد با اهداف معنوی در این اردوها حضور می‌یابند.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۲۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین میری صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان زیر کوه با بیان اینکه بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و مثمر ثمر داشته است، اظهارداشت: ما تا کنون شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی در بسیج و سپاه بوده ایم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه خاطرنشان کرد: بسیج علاوه بر اینکه در دفاع مقدس حضوری موفق داشته، در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی کشور و همچنین در حوزه‌های فرهنگی نیز بسیار تاثیرگذار بوده است.

میری تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم گروههای جهادی یک روزه، 7 روزه ، 14روزه و تیم های پزشکی به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده اند.

وی ادامه داد: گروه های جهادی با هدف کمک به ترویج فرهنگ کار و ایثار و کمک به تقویت روحیه امید به مناطق محرم اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: سکونت در مناطق محروم و از طرفی محرومیت زدایی در این مناطق از قبل پیش بینی شده و انتقال گزارش محرومیت و مشکلات به متولیان امر و مسئولین هر ساله با مدیریت بسیج سازندگی و حضور جوانان داوطلب برگزار می شود.

میری با اشاره به اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی افزود: جوانان تحصیل کرده و با استعداد با اهداف معنوی در این اردوها حضور می‌یابند و خدمات بسیار خوبی را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه افزود: اجرای پروژه های عمرانی از قبیل احیاء و مرمت قنوات ، احداث خانه های عالم ، اجرای عرصه های منابع طبیعی و آبخیزداری ، تکمیل و مرمت مساجد ، حسینیه ها و بقاع متبرکه ، احداث خانه های بهداشت، احداث کتابخانه ها و تکمیل گلزار شهداء از برنامه های بسیج سازندگی در اردوهای جهادی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار