خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه درمیان گفت: فرار دولت ها از اجرای قانون عفاف و حجاب به علت این است که آنان اجرای این قانون را یک ریسک می دانند.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۲۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

حجت الاسلام غلام رضا بنی اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اجرایی نشدن قانون حجاب در جامعه و بی اهمیتی مسئولین نسبت به اجرای این قانون اظهار داشت: در برخی از بخش ها هنوز زیر ساخت های لازم برای اجرای این طرح آماده نشده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درمیان گفت: عملیاتی نکردن قانون عفاف و حجاب و فرار دولت ها از وجود نداشتن اقبال عمومی نسبت به آنها در انتخابات به نحوی باعث شده است که اجرای این طرح را برای خود یک ریسک بزرگ بدانند که عبور از آن مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.

وی با بیان اینکه اعتقاد به این قانون قطعا وجود دارد، افزود: تمایلات شخصی، قدرت و ثروت گاهیاوقات نیز مانع اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب می شود و بین تمایلات شخصی و آنچه که حق است ایجاد شکاف عمیق می کند که طبعا برای عبور، خود انسان باید خیلی از ظرفیت بالای انسانی برخوردار باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درمیان متذکر شد: قطعا با عمل به این قانون صهیونیسم ناراحت و موازنه قدرت به نحو تمام در همه ابعاد در اختیار ایران قرار خواهد گرفت. چون ایمان، عمل و استقامت سه اصل است که دشمن را دیر یا زود به استیصال می کشاند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها