خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سربیشه گفت: تابستان امسال 45 گروه جهادی از پایگاه های مقاومت بسیجشهرستان سربیشه جهت خدمات رسانی به مناطق محروم اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۱۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

نینوایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه تابستان امسال 45 گروه جهادی از پایگاه های بسیج شهرستان سربیشه برای خدمت رسانی به محرومین اعلام آمادگی کردند، اظهار کرد: این گروه ها در قالب اردوهای 7 الی10 روزه و یک روزه اعزام می شوند.

وی افزود: اکثر این گروه ها بعد از ماه مبارک رمضان درعرصه های عمرانی و جمع آوری محصول و درعرصه فرهنگیفعالیت خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی سربیشه خاطرنشان کرد: در طول سه ماهه اول سال جاری در جهت کمک به سازندگی و محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی یک روزه 65 نفر فعالیت داشته اند.

وی ادامه داد: در جهت محرومیت زدایی و اجرای عرصه های اقتصاد مقاومتی با عزیمت گروه های جهادی به روستاها و مناطق محروم در قالب اردوهای 7 روزه حجم مصوب 50 نفره بوده است که درطول سه ماهه اول سال جاری بسیج سازندگی موفق به اعزام 66 نفر به مناطق محروم شده است .
نینوایی عنوان کرد: در جهت بکارگیری دانش آموزان درعرصه بهسازی و مرمت مدارس حجم مصوب 130 نفر ابلاغ شده است.

وی افزود: در جهت اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم باید تاپایان سال جاری تعداد10 تیم به مناطق اعزام شوند که تاکنون در طول این سه ماهه سه تیم به روستاهای بخش درح مود و بخش مرکزی سربیشه اعزام شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها