مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه سپاه جم:
ول حوزه نمايندگي ولي فقيه سپاه جم گفت: رحمت خداوند در همه ايام در حال باريدن است و بايد روزنه اي در دل ما باز شود و مثل توپ در بسته در آب اقيانوس نباشيم.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۰۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از جم: حجت الاسلام قدرت الله پورغلامي روز گذشته در آيين اختتاميه كلاس هاي قرآني ماه مبارك رمضان كه در نمازخانه ناحيه برگزار شد گفت: خداوند عالم وخالق انسان، قرآن را نازل كرده كه انسان از آن بعنوان كتاب راهنما استفاده كند زيرا، قرآن ما را به بهترين راهها هدايت مي كند.

پورغلامي با اشاره به اينكه جذب رحمت خداوند عالم بستگي به روزنه اي دارد كه انسان خود آن را ايجاد مي كند افزود: قرآن فقط براي فال يا خواندن در ماه مبارك رمضان نيست بلكه بايد با تدبر در قرآن راه خود را هموار كنيم.

وي با بيان اينك تقوا و خود مراقبتي به دست نمي آيد جز با نماز خواندن گفت:: گناه نكردن يكي از بهترين روش هايي است براي خوب بودن و خوب ماندن و كساني كه خوب ماندن گناه نكردن، پس نه تنها در ماه رمضان بلكه در تمامي ايام مراقب رفتار و كردار خود باشيم.

وي در ادامه ضمن تشكر از كليه كاركنان ، مربيان و قاريان قرآني كه در بر پايي كلاس هاي قرآني در ماه مبارك رمضان حضوري فعال را ايفا كردند، نسبت به ادامه حضور كليه كاركنا ن در كلاس هاي آتي با توجه به شرايط جامعه و بالا بردن سطح آگاهي و بنيه ديني و مكتبي افراد تاكيد كرد.

در پايان از افرادي كه بطور مستمر در كلاس ها حضور داشته اند و همچنين مربيان و استادان تجليل شد.

پايان خبر/
ارسال نظرات