مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان گفت: 21 پایگاه ثابت سیار و موقت جاده‌ای و 21 پست ساحلی آماده ارایه خدمات امدادی در تعطیلات عید سعید فطر هستند .
کد خبر: ۸۵۴۲۵۰۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱

دکتر علیرضا خصوصی ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و حضور مسافرین در گیلان، هلال‌احمر استان در  14 پایگاه ثابت جاده‌ای و 7 پست سیار در نقاط پرخطر و ترافیکی با حضور 105 امدادگر زبده، خودروهای ویژه نجات و یک دستگاه آمبولانس در هر پایگاه آماده ارایه خدمات به مردم و مسافرین است .

وی افزود: جهت آرامش خاطر مسافرین و همشهریان در نقاط ساحلی هلال‌احمر در 16 نقطه خطرآفرین به صورت ثابت با حضور چهار امدادگر در هر طرح بهمراه تجهیزات امدادی و یک آمبولانس از ساعت 8 صبح لغایت 8 عصر جهت ارایه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه به افراد حادثه دیده احتمالی طرح ساحلی را  اجرا می‌کند .

معاون امداد و نجات استان ادامه داد: طرح ساحلی در شهرستان‌های آستارا، تالش، انزلی، لنگرود، رودسر، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه و رشت و همچنین در پنج نقطه خطرآفرین موقت با هدف کاهش حوادث جبران ناپذیر، ارایه خدمات مطلوب امدادی و ایجاد آرامش خاطر در بین هموطنان و مسافرین را اجرا می‌کند.

ارسال نظرات