خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی‌راد:

متهم کردن این و آن در بحث عفاف و حجاب راه علاج نیست/ باید اقدام فرهنگی صورت گیرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: متهم کردن این‌وآن دربحث عفاف‌وحجاب راه علاج نیست، باید اقدام فرهنگی صورت گیرد.
کد خبر: ۸۵۴۲۴۹۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

حجت الاسلام محمد رضوی‌راد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه حجاب از الزامات دین اسلام است، همواره مورد عنایت و توجه مردم و بانوان ایران اسلامی بوده است.

وی افزود: جامعه متدین و دینی ما نسبت به موضوع حجاب به عنوان رعایت واجب دینی اهمیت قائل بوده و هست و مردم با غیرت و شجاع ایران اسلامی همواره نسبت به حفظ حجاب اهتمام داشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: با وجود تقدیم هزاران شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس برای اجرای احکام اسلامی در جامعه می‌طلبد مسئولین به ویژه مسئولین مراکز فرهنگی بهاین مهم بیشتر از آنچه که تاکنون بوده اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از نکات بسیار مهم در مورد حجاب و عفاف توجه به وضعیت فرهنگی جامعه است، گفت: باید با جوانان از راه اندیشه و فکر وارد شد و با طرح موضوع و ارائه پاسخ صحیح به سوالات آنها شبهات را برطرف کرد و این رسالت مهم برعهده مراکز فرهنگی است.

رضوی‌راد با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه اضافه کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، می‌طلبد که تلاش‌های بیشتری در خصوص ترویج بحث عفاف و حجاب در جامعه انجام شود.

وی ادامه داد: همه باید دست به دست هم دهیم و هر کس در هر مسئولیتی وظیفه خود را با دقت انجام دهد و همه با جدیت در بحث عفاف و حجاب وارد کار شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ملت ایران ملت بافرهنگ و دیندار و دارای اعتقادات قوی مذهبی است، گفت: اگر در بعضی از موارد بی توجهی نیز دیده شده نه به خاطر عناد بلکه به دلیل عدم توجیه بعضی‌ها است.

وی تأکید کرد: با فرهنگ‌سازی، کار فکری درست و بهره گیری از آموزه های دینی می توان بحث عفاف و حجاب را به صورت گسترده مطرح کرد.

رضوی‌راد با بیان اینکه متهم کردن این و آن در بحث عفاف و حجاب راه علاج نیست و باید اقدام فرهنگی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: اگر برای مردم به ویژه بانوان جامعه مسائل به خوبی مطرح شود یقیناً از این امر استقبال می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات