خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر گفت: اولین و محکم‌ترین پارامتر در این مذاکرات مقام معظم رهبری به‌عنوان هدایت کننده اصلی و انسجام بخش و تقویت‌کننده تیم هسته‌ای بود.
کد خبر: ۸۵۴۲۴۹۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی آزاد بخت در جمع خبرنگاران با اشاره به توافق هسته‌ای بین ایران و کشورهای 1+5 اظهار داشت: نتیجه موضوع مذاکرات هسته‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تیتر یک اخبار سراسر جهان قرار گرفت که نشان‌دهنده قدرت نظام ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: ایران توانست بعد از 12 سال مذاکرات و فراز و نشیب‌های فراوان توانست با تکیه‌بر توانمندی‌های بی‌نظیر نظام جمهوری اسلامی، رهبری پرفروغ ولایت‌فقیه، استقامت مردم و خون شهدای هسته‌ای و تدبیر دولت و توانمندی‌های گروه مذاکره‌کننده مذاکره هسته‌ای را به نتیجه برساند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: اولین و محکم‌ترین پارامتر در این مذاکرات مقام معظم رهبری به‌عنوان هدایت کننده اصلی و انسجام بخش و تقویت‌کننده تیم هسته‌ای بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با درک کارشناسانه و همه‌جانبه نگر بی‌نظیرشان با شناسایی ترفندهای دشمن و برملا کردن آن‌ها و ایجاد وحدت و یکپارچگی نقشی بی‌بدیل دررسیدن به توافق هسته‌ای را داشتند.

آزادبخت گفت: رهبری با حمایت خویش از تیم مذاکره‌کننده و خواندن آنان با کلماتی مانند شجاع، غیور، مورد اعتماد و سخت‌کوش در تیم مذاکره‌کننده انگیزه‌ای دوچندان برای مذاکرات ایجاد می‌کردند.

وی ایستادگی مردم را یکی دیگر از پارامترهای این توافق دانست و بیان کرد: تحمل مردم در برابر تمامی سختی‌های تحمیل‌شده از سوی دشمنان و حضور همیشگی درصحنه انقلاب اسلامی یکی دیگر از دلایل این موفقیت بود.

فرماندار ویژه ملایر گفت: خون شهیدان هسته‌ای و پایداری خانواده‌هایشان در پیشبرد پرونده هسته‌ای نیز جایگاه خاص دررسیدن به این توافق دارد.

وی نقش رئیس‌جمهور را نیز در این مذاکرات برجسته و منحصربه‌فرد قلمداد کرد و گفت: دکتر روحانی با هماهنگی تام و تمام با رهبری و پشتیبانی از تیم هسته‌ای به یکی از شعارها انتخاباتی خویش جامع عمل پوشاند.

آزاد بخت گفت: مدیران، مجاهدان، سرداران هسته‌ای نظام و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای زحمات اصلی و طاقت‌فرسای این کار را انجام داده و درنبردی سهمگین توانستند با قدرت‌های جهان با استقامتی بی‌نظیر از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کردند.

وی گفت: تشکر و قدردانی رهبر از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نشان‌دهنده این امر است که تیم مذاکره‌کننده این مأموریت خطیر را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

فرماندار ویژه ملایر ناراحتی دشمنان درجه‌یک نظام یعنی اسرائیل و لابی‌های صهیونیسم از توافق هسته‌ای ایران را یکی از دلایل پیروزی هسته‌ای دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات